AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, April 08, 2009

yoyooh.com blogger awards

Aku telah dicalonkan dalam satu anugerah blog anjuran yoyooh.com. Blog aku dinominasi oleh teman aku. Aku menominasikan blog teman-teman aku yang lain. Alhamdulillah kebanyakan blog teman-teman aku yang aku nominasi telah disenarai pendekkan.

Yang paling mengejutkan aku apabila teman aku memberitahu tentang blog aku juga telah disenarai pendekkan dalam anugerah tersebut. Itu satu perkara yang mengejutkan aku. Tidak habis disitu, kemudian aku makin terkejut apabila kategori dimana blog aku disenarai pendekkan adalah kategori yang aku tak pernah jangka. Kategori blog infomasi/editorial terbaik.



Aku tak pernah menjangkakan blog yang aku jana sejak penghujung 2005 ini mendapat tempat dalam anugerah tersebut. Apatah lagi yang mengejutkan aku kerana blog aku sering menjadi bahan sindiran orang. Antara yang sering diperkatakan orang adalah blog aku adalah blog sendu, blog yang bosan (mungkin kurang gambar-gambar) dan sebagainya. Namun demikian aku tetap berbangga dengan blog aku ini walau sering mendapat sindiran orang-orang lain.

Tidak lupa ada juga yang suka dengan cara aku menulis dan isu yang aku tonjolkan dalam blog aku. Seorang teman aku pernah berkata yang dia suka cara aku berkongsi cerita kerana lebih terbuka dan umum. Dia juga tidak mahu aku mengubah corak penulisan blog aku.

Sejuta terima kasih kepada yang sudi mengundi blog aku sehingga disenarai pendekkan. Kepada semua khususnya teman-teman yang aku yang disenarai pendekkan, semoga berjaya dan teruskan dengan apa yang kita buat. Berani kerana benar.

Kepada yoyooh.com terima kasih kerana menjadi dasar untuk kami untuk menonjolkan idea dan pendapat dengan cara ini. Semoga kita akan lebih maju dan berjaya.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hi... ur blog are not boring... is usefull.... it the way to release tension
maybe we face the same situation...
almost same as mee - u story
hope u will success and don't forget Allah...

7:39 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

There's some people said its boring and some people love to read it. I just sharing my thoughts, experiences, and opinions.
I hope my blog can gives something to make our life better.
Thank you so much.
Have a great life.

9:23 am

 
Blogger Unknown said...

salam frid...

wanie doakan agar frid berjaya,
mcm yg frid ckp masa kat mid valley ari tue,
cepat2 siapkan teks ucapan,
wakakakakakakakaka:)

1:05 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home