AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, February 06, 2009

Maafkan aku teman...

Khas buat temanku,

Maafkan aku jika tingkah aku membuat kau sangka berpunca dari kau. Kau tak bersalah pada aku. Keadaan dan factor lain yang membuat aku dalam keadaan begitu. Maafkan aku lagi kerna aku tahu yang aku buat kau rasa bersalah pada aku.

Teman,

Aku malah senang bila bicara sama kau. Bila berada bersama kau apatah lagi bila aku berkawan bersama kau. Dalam hidup aku tiada erti menyusahkan demi teman-teman aku. Sukar sekali untuk terlintas di benak hati, fikiran mahupun bibir aku perkataan menyusahkan. Tolong jangan rasa bersalah dengan keadaan aku.

Kawan,

Aku merayu pada kau, jangan rasa bersalah terhadap apa yang terjadi pada aku kerna itu semua bukan berpunca dari kau. Malah aku bersyukur kerana aku dapat luangkan masa bersama teman yang sungguh baik dengan aku. Apa guna aku dalam persahabatan kita jika aku berkira dengan perkara sekecil itu. Maafkan aku sekali lagi.

4 Comments:

Blogger shahril.hussin said...

i feel sad too. byk sabar frid,

12:24 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

semua berlaku tanpa kita duga....
terima kasih awak...

2:26 pm

 
Blogger Khai a.k.a Inche' Dean said...

i dah maafkan u..


bleh? hahahahahaaa

5:08 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

khai
- terima kasih.u memang baik.huhuhuh~

5:15 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home