AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, February 11, 2009

Maafkan aku kawan...

Kawan,

Aku tahu aku telah berkasar pada kau. Aku tak berniat untuk menyakiti hati sesiapa. Sejujurnya aku memang tak berniat untuk berbuat begitu. Atas dasar apa yang harus aku sakiti kau.

Kata-kata aku adakalanya sukar di terima oleh orang lain. Adakalanya salah ditafsir oleh orang lain. Mungkin aku bergurau dengan kasar pada waktu itu. Aku sangat menyesalinya. Aku tahu kau adalah seorang insan yang baik. Aku sungguh rasa malu dan bersalah pada kau.

Aku mohon kemaafan dari kau. Kemaafan yang ikhlas dari hati kau. Aku tak mungkin akan lakukan perkara yang sama lagi walau pada sesiapa. Maafkan aku wahai kawan.

Ikhlas,
Frid

4 Comments:

Blogger Unknown said...

wanie rasa frid dah lakukan yg terbaik,
dgn memohon maaf secara terbukakan,
i'm proud of u,
skg nie terpulang pada dia smada nak memaafkan frid atau pun tidak...

apapun wanie bangga ngn frid...

luv n kisses,
cik wanie

11:39 am

 
Blogger Lidya said...

ding..!~ tetiba..pengsan

12:04 pm

 
Blogger Khai a.k.a Inche' Dean said...

i dah maafkan u...

[again..hahahahhaaaa]

5:14 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

lid
-siap u esok...

khai
- huhuhuh...*speechless

5:17 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home