AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, January 01, 2009

My 24th Birthday



Hari lahir, adakah sesuatu yang patut dirai? Entah, aku sendiri tak dapat nak nyatakan. Aku baru sahaja merasa untuk meraikan hari lahir aku. Kalau ikut rutin sebagai aku, apabila hari lahir aku tiba aku hanya tidur dan bangun seperti hari-hari aku yang lain. Dulu aku boleh katakan aku tak pernah untuk raikan hari lahir aku. Mungkin disebabkan aku lahir pada pertengahan bulan.

Adakalanya aku rasa seperti malu untuk menyambut hari lahir sendiri apatah lagi bila aku sendiri yang uruskan keraian untuk diri sendiri. Tapi perkara yang aku paling suka adalah merancang dan meraikan hari lahir orang lain terutamanya orang yang rapat dengan aku. Aku rasa aku pernah nyatakan kenapa aku minta famili aku untuk raikan hari lahir aku. Aku ingin rasa dirai kerna selama aku lahir di dunia ini aku jarang meraikan hari lahir aku sendiri. Aku terima.

Tahun ini bukan niat aku untuk sesiapa buat kejutan untuk aku. Tapi aku sangat hargai usaha Izuan, Ford, Nasriq dan Arab atas kejutan pada malam hari lahir aku. Aku berterima kasih yang tak terhingga atas apa yang kalian buat pada waktu itu.

~ Terkejut selepas dikejutkan ~

Sebelum aku terlupa, aku nak ucapkan terima kasih khas untuk Zul untuk makan malam di restoran Jepun. Aku sangat suka ye!!! Mana hadiah? Huhuhu…

Terima kasih aku juga untuk mereka yang memberi ucapan hari lahir pada aku. Tak lupa terima kasih dan penghargaan kepada Marlina untuk hadiah katak yang comel, Ford dan Marcus untuk Jam Loceng klasik berwarna putih, Shah Andrew untuk buku ‘The Chocolate Run, Arab untuk Body Shop Skin Care, dan mereka yang lain yang meraikan hari lahir aku pada 29hb Disember lalu. Terima kasih tak terhingga.


Kepada Nadzreeku, terima kasih banyak-banyak kerana sudi turun ke Kuala Lumpur untuk raikan hari lahir aku. Mahkota yang You buat akan I simpan sampai bila-bila. You banyak memberi I semangat selama ini. Thank you so much dear!

~ Nadzree, Eyoi and Me ~

To Lissa and Ryna, kalian sentiasa ada dalam hati aku. Aku rindu waktu kita bersama dahulu. Happy Birthday to us. I love you two very much.


2 Comments:

Blogger Andrew said...

my pleasure, dear :)

5:17 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

huhuhu...XOXO

10:06 am

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home