AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Saturday, June 10, 2006

tak sampai di sini

Tak sampai di sini

kenapa cinta selalu berpaling dariku

tinggalkan luka yg terperih
ku mencintaimu lebih dr segalanya
takkan pernah tergantikan

hanya untukmu
kuberikan yang terbaik dariku
dan cintaku takkan sampai disini

melupakan dirimu
aku tak pernah bisa
semakin ku larut dalam bayangmu
berikan waktumu untukku
untuk membuktikan cintaku
jalani hidup bersamaku

lagu nie la yg selalu aku nyanyi ngan naem kalo time bosan...dan lagu agnes monica sangat bermakna bg aku...(naem gak)....

sejak dari hari aku jumpe lan..ermm hari khamis kot....aku rase tak sedap bdn....aku demam then da ok...skang plaks aku rase asyik sakit jerk kepala...maybe hypertension kot...tp harap tak....dari semalam dan hari ini aku tak keluar ke mana-mana...ntah la aku tak tau kenape mood aku takde sejak kebelakangan ini...

sometimes aku rase mcm da nak bercinta lagi....kenapa rase seksa bile bercinta...dan kenape rase sunyi bile sendiri....

aku teringat madah yg aku buat...aku bg kan die sebab aku tau die ngah keliru tue...serius lah...ia bebtul benar...walau kite tak nampak....aku tau die masih syg dan cinta kat kau...kau pon same begitu...tp kenaper perlu kalian berdua sembunyi perasaan sendiri....jangan seksa hati dan perasaan org lain apetah lagi perasaan sendiri....fikirkan lah...aku sayang kalian...

sejenak aku berfikir...
aku mampu hidup tanpa nya...
kemana jua aku pergi...
kekanan aku jenguk...rupanya aku lihat di kiri...
sudah puas aku menanti...
jawapan yang tak pasti....
atas apa yang aku kasih...
sesuatu aku yakin kau tak mengerti....

luas pandangan ku...
terhadap diri mu....
jika aku tahu yang ada satu antara itu....
bahawasanya bukan miliku...
dua hati bersatu....tapi bukan hati ini yg padu...

kenapa perlu ungkap kata terakhir....
kalau hanya hati terluka....
pendam kan saja...
seperti ku pendam cinta yang tiada maknanya....

aku seperti sudah hilang rase percaya...pada diri aku sendiri...namun disebalik itu semua....aku tau ade silap ku sendiri...tapi itu bukan tujuan aku....aku hanya mahu tahu apa yg terjadi...serius la aku tak mengerti....maaf kan aku kalo kalian terluka...itu bukan niat aku...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home