AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, May 28, 2006

new life and new day...

semalam merupakan hari sabtu yg indah...sebelum aku balik kl...aku singgah umah lola...se cooked for nana, haziq and me...sedap la lola...thanx dear...ermm then aku trus balik kl...rest jap kat umah after bwk naik sumer brg ke rumah....then mlm tue aku kuar g club ngan lan and cepul....actually aku ade agenda sendiri mlm td...as i said lola...i akan kantoi kan...but kantoi sendiri...so i just do nothing for the conclusion....ahaks...
tp semalam aku ade satu perasaan yg undefined....aku rase gembira + sedih + bahagia + kecewa...ntah la...mungkin aku tau jawapan sebenar atau mungkin aku rase ape yg berlaku semalam buat aku rase tak selesa...aku dpt lihat yg kau cuba lari kan diri dr aku...kenape?? kau malu ngan aku atau aku nie bkn cam kenkwn kau yg lain...but its fine...tue hak kau....yg aku tau i'm just being myself yesterday...i'm not jerk....so thank you so much dude....i know who am i kat sisi kau...sebab kau terlalu berahsia kot yg buat aku rase cam aku nie nothing...don't bother i'll be fine...
huhuhuh....aku rase bersyukur sesgt...start cuti nie jerk aku byk sgt event yg aku kene join....let me list it utk tatapan dan peringatan aku sendiri :-
1) today 28th may --- pergi cyber ptg then mlm nie tunggu lola pg planet hollywood for sunday nite live with misha omar...
2) monday 29th may --- kuar ngan ezy g motoshow then g tgk wayang ngan die...
3) tuesday --- erm i got something tp aku lupe ape...later la
4) wed --- lunch with angle style kat midveli then jumpe all my best click eleven...miss u all...maybe tgk wayang gak...elle pon join yeay~~
5) thurs --- siang aku nak rest...mlm maybe aku g zouk ngan lola n the gang...arap shaz ade...rindu la kat die....
setakat tue jerk la...tp yg aku tau 9th june aku ade futsall kat subang ngan click eleven...then 10th june ade reunion kat pd...aku kene pujuk yus utk pergi ngan aku plisss....
then aku start sebuk ngan wedding plan for yg bro....ye la skang nie try to be wedding planner...
alamak aku lupe...usop da dok kl....dekat ngan umah...so leh lepak ngan die gak...ermm...
aku rindu kat alissa, nadia, rina and shah la...sebab dekat 3 week spend time almost every time ngan dorang...but then aku dok sorang jerk kat sinie...hhhaaaiiiihhhh....
dan semalam jugak la tetiba hati aku teringat pd someone....aku call die kol 4 lebih...sorry dear...i terganggu u tido...tp i rindu la....nanti kite club sesame erkk....huhuhu....
ok la aku nak lunch...so catch ya later...daa~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home