AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, June 08, 2006

hari semalam

semalam hari rabu...aku dok umah jerk sebab aku rase tak sedap bdn...memang la sakit belakang aku buat aku nak demam...tekak aku pon da sakit...biaq p la...malas nak pk....
ptg semalam aku dpt mesej dr lan...die kate ade berita gumbira...rupenyerk die kene jaga company kat kedah laks....aku tak tau itu good news or not...sebab aku tak nak die buat keputusan sebab lain kan...apa2pun lan all da best...tp ko da jauh la...susah la aku nak jumpe ko lagi....
then lan ajak aku makan nasik lemak kat bb...so aku ngan sakit badan nie drive la g sane...nak harap die amek memang tak dpt la kan...ahaks...(matilah aku kene pukul nanti)huhuhuh....
aku actually sedih sebab dpt mesej dr yus yg die takleh g pd...tp aku takleh nak buat ape2...aku pun most probably aku tak pg...sebab mama da ckp kalo pg sorang baik takyah pg...da la kete aku prob...ermm tak tau la camner nanti...(matilah aku kene maki ngan bebdk nie sebab tak pg)....
then aku tg la lan kat bb...ermm by the time die sampai aku rase aku da ade 2 anak...ishh sabo jerk la...sorry lan...ahaks...then rupe nyerk die dtg ngan cepul...aiseehhh...kenape tak bilang awl-awl...tp takper la...die bwk besfren aku....what is a big deal kan....huhuhuhu....kesian cepul kene perli jerk semalam....sabau ye....
then balik...hati aku terdetik...aku yakin dengan ape yg aku rase...ape realiti nyerk dan ape disebalik nya...so im just stopped thinking about it coz i knew the answer...huhuhuhuh....
tetibe laks ujan...sah la aku main ujan nanti....layan jerk la....huhuhuh...dengan rase nak demam aku pon berujan nak balik umah...kuar kete terus lebat...huhuhuhu....taram jerk la...thanks God aku tak demam teruk la...just biase jerk....huhuhuhuh...
lan akan ke kedah jumaat nie....i wish u all da best....dan jg kesihatan kau....huhuhuhu....
aku kene continue ngan life aku hari nie...so all da best for me....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home