AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, June 09, 2006

this time...aku tak nak story psl ape yg aku buat semalam atau ape yg aku buat ari nie...
ntah la hari nie aku mule kan hari dengan perasaan yg tak menentu...serius....im not in the mood...really really not in the mood...aku rase cam ade penyebab sampai aku jd camnie...tp aku tak pasti...
sorry guys kalo aku takde kat futsall mlm nie...sebab aku cam takde mood nak buat ape-ape...kalo aku rajin aku trn...tp cam aku memang takde mood nak pg....
sok satu hal lagi...si anis da paksa aku pg...addduuuhhh...camner aku nak wat nie....time-time camnie la bende-bende nie nak berlaku...hhhaaaiiiihhh....aku buntu....bbbbuuuuunnnntttuuuuu.....
i need time to be alone....aku da takde air mate utk menangis....sekuat aku pun...aku tetap ade perasaan....namun itu hakikat hidup...hari ini aku down....dan aku tak bile aku akan up....
now aku tak nak plan ape-ape utk hari nie atau esok...aku just leave it to any possibility.....
aku tak sabar nak start class....so aku tak perlu fikirkan ape yg berlaku atas aku...aku just focus on my study....uuuiiisshhh....
hati aku ikhlas utk dia...tp ape yg aku mampu lakukan...hanya saksikan kenangan cinta die pada nya....
aku tau die masih ade perasaan terhadap nya...walau aku da lupe kan ape yg aku rase padanya... namun aku tetap tak mampu miliki dia....
aku biar menjadi kenangan....
BIAR MENJADI KENANGAN - Reza & Masaki Ueda
Tetes air mataku tak tertahan lagi
Menanti kepastian tentang kita
Kau masih juga bersamanya
Masih mencintainya...

Maafkanlah sayangku atas keadaan
Kamu tak pernah jadi kekasihku
Wajahnya selalu terbayang
Saat kau disisiku...

Aku dan kamu takkan tahu
Mengapa kita tak berpisah
Walau kita takkan pernah satu

Biarlah aku menyimpan bayangmu
Dan biarkanlah semua menjadi kenangan
Yang terlukis didalam hatiku
Meskipun perih namun tetap selalu ada
Disini....

Ku beri segalanya semampunya aku
Meski cinta harus terbagi dua
Mungkin kamu tak pernah tahu
Betapa sakitnya aku...


Oh,pasti kamu tak pernah tahu
Betapa sakitnya aku
lagu yang sentiasa hadir dalam hidup aku sekarang nie...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home