AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Saturday, May 27, 2006

yeay~~

semalam merupakan hari peperiksaan aku yg terakhir...tp aku tak puas hati ngan paper semalam...sebab jawapan aku melebihi masa yg diberi...in other words is masa tak ckp arr....
after exam @ 5pm kitorang pon shoot dgn rancangan kitorang....so dorang pon anta la aku erl...utk aku balik ke sentul...rancangan kitorang iaitu aku, lisa, shah, nadia and rina (study buddies and my best buddies) adalah untuk ke midveli menonton wayang...dan tentative setted by lisa...siap ade waktu lagi....sampai sane dorang nak makan...then dorang nak shopping...after that main bowling...baru tgk wayang since ticket @ 10pm....tgk poseidon...tp mlm semalam ade jer prob menimpa kitorang....aku citer pasal lisa nyerk prob dulu...before nak ke midveli lisa kene g upm amek kete die sebab kakak die nak kete wira kakak balik...so lisa pon shoot trus ke upm after dropped me @ erl putrajaya....yg nak jd hal plaks...kete lisa which celica die tak nak start...as usual batery prob....so ayah lisa ask her utk g workshop and check ape prob kat batery...jump start la kete tue....then batery tue memang da kong habes...so dorang abes kan byk mase kat workshop...da lari da plan dorang....but then after kete sumer da ok...jammed plak kat sg besi...kesian tul dorang tau...da laa celica buat hal...then jammed lagi....yg aku tau dorang sampai time tue aku nak g mandi...berapa lama nyerk dorang br sampai ke midveli...time kalo tak salah aku kol 8++...so plan yg jadi adalah dinner and tgk wayang....
skang citer psl aku laks....aku da sampai umah awl kol 7...my sis and my mum amek kat lrt sentul timur....sebab balik keje dorang g pasar mlm....then balik...aku online la sumer...aku da ckp ngan abg aku yg aku nak gune kete honda before 9 or 915....tp leh laks die bantai tak balik sampai kol 10....mane la i tak tension da la movie @ 10....i ngan kurniaan Allah sabar jerk la...then after die balik...i tak tau la baper laju but i sampai midveli less than 15minit....tp i kuar umah time tue 1025...sebab my bro nak amek brg dlm kete die la ape la...banyak songeh la die tue...then sampai sane satu hal la plaks....cr parking...aku kene park dekat ngan kete lisa...so aku dok la mencari kete celica silver...tp yg aku ingat lisa ckp kat zone g level 4...tp aku terperasan ade celica @ 4a...so aku main taram jerk masuk parking since da lambat nak tgk movie la kan....
sampai jerk saner...shah kuar bwk ticket aku...cian kat shah sebab ngah sesedap tgk nak kene lari kuar anta tiket laks...cian die...sorry shah...(matilah aku die perli aku semalam)....dpt gak aku tgk...tp kan aku kelaka la...sebab aku dok dlm wayang cam tak sampai baper minit...citer da abes...aku tgk jam lorr blum kol 12 lagi ker...cpt tau citer nie abes...or aku yg dtg lambat...huhuhu....
aku lapa padahal aku da makan semalam....so aku pon shoot la ke artamas...yg naik ngan aku nadia...aku tak tau la...memang rezeki aku semalam kot...aku dpt park bebetol kat dpn square and kete aku ngan kete lisa park depan belakang...rezeki sgt...dala sampai trus dpt...then lepak makan kuey tiaw goreng yg biase tue dan aku order sugarcane cwn besar tuk 2 org...tp aku minum sorang...tak tau la...maybe penat kot...time kat artamas jugak la rina kene tegur ngan bouncer time nak g toilet...kesian bouncer tue sebab tue...sebab kitorang gelak kat die dpn die sebab die tanya rina ckp umur ke tak....what the hell....kalo tak ckp takde nyerk kitorang masuk buang air kat situ la....apedaa...tp memang nampak la muke die malu....
then balik...leh tak aku ngan lisa dok racing ngan satria yg dipandu oleh seorang mamat bg aku not bad dan dok sebelah nyer mamat yg cute...si nadia yg ske giler...tp sebab kete lisa, rina dok dpn and shah kat belakang...dorang tak nampak shah so dorang lebih focus on kete lisa...tp kan ade ke satria nak kejar celica...baper laju die bwk erkk....memang kelaka la semalam...aku ngan nadia pon msk campur...tp nadia ckp nanti die ingat aku ngan nadia couple...hahahaha...kelaka la nadia nie...
then sampai kat cyber around 3...then balik kampus...a few minutes after...kene g cyberia balik...sebab nak jumpe song...ermm so borak dlm 30mins...kol 4 br balik kampus balik...then packing till 6..then br tido...then aku bgn kol 10 lebih...awl gak sebenarnyerk sebab aku tak ckp tido dekat 3 hari da nie....
sumer brg da packing...tgl nak susun jerk dlm kete...aduhh byk nyerk...camner nie erkk...nanti kat umah pon nak letak mane pon tak tau...ngan pc lagi...ngan buku2 lagi...cam biase aku angkut sensorang...
yeay~ da start cuti...ermm aku nak rest....

from left farah, nadia, lisa and rina....













from left shah, nadia,rina and me....



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home