AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Saturday, May 27, 2006

happy hols...

aku nak ucap kan selamat bercuti kepada bebdk mmu...manfaat kan cuti anda selama 3 minggu ngan tido dan makan...sebab aku yakin kalian sume tak ckp tido dan makan selama hampir 3 minggu...so balas kan kembali...


gamba nie adalah hasik kerja nadia...huhuhu so sweet...thanx nadia...i'll be missing u guys cuti nie...nanti ade ape2 inform la...leh main bowling...

td aku kene tegur lagi ngan alysa...psl spelling name die...ok la alysa...i btol kan...alissa...huhuh...td i tolong nadia angkat katil dr rumah rafiz ke rumah die...ermm then aku angkat brg brg aku laks...so aku takyah nak workout for 3 days...ahakss....

ermm akhir nya aku da kosong kan bilik aku dengan tangan aku sorang....yeay~~ br aku tau yg aku nie kuat...sebab aku tak rase penat or mengah...even bilik aku tingkat 3 then kene panjat tangga nak ke ostel....thanks to my self...ehh lupa laks nak g umah lula...ok la chow~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home