AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, June 07, 2006

berhenti berharap

semalam hari selasa aku da settle kan duit kete...credit card and everything tinggal astro jerk...tomorrow maybe...
then semalam ptg aku g tgk wayang ngan cepul, ejan, ebab, dyna and rose...tgk the omen 666... ntah la citer tue nak kate menarik...no comment...aku tgk dgn hati yg bercelaru...sebabnya terlalu personal...so i just keep it down jerk la...aku tgk wayang dlm keadaan sedih + kelaka + kecewa but i need to be strong...aku kene pandai sembunyi perasaan...huhuhuhu...bak kate usop kami adalah TOUGH BITCh...yeah its true dear...
then aku drive balik sorang...aku rase im back to my normal life...pergi sorang balik sorang...sebab cepul skang nie dok umah ejan...but its ok...im fine....
selepas semalam aku berfikir yg aku patut berhenti menyintai...........
aku nak biar kan org yg aku sayang bahagia...biar lah aper yg berlaku between us sebagai kenangan perkenalan kita....yg penting kite tetap kwn baik kan....huhuhu...love ya...aku sentiasa doa kan kau bahagia dan berjaya...jgn asyik nak enjoy jerk....
thanks to lan for everything...kau tau kan kau org penting dlm hidup aku...so aku harap kau dpt buat ape yg aku nasihat kan...sesibuk mane kau...kesihatan jgn lupe...take care yourself...aku doakan kau berjaya dengan kerjaya kau...kau senang aku pon senang....
thanks to shuk sebab always be here for me...aku hargai sumer yg kau da lakukan kat aku...u r good listener....good advisor...aku tak tau la ape yg aku buat kalo takde ko...huhuhuh....thanks shuk....
ermmm semalam aku mesej lola...skang die kat ireland...sorry babe i tak call u b4 u fly...enjoy ur vacation...mesti best kan u jumpe anak buah u...
if i not mistaken alissa plak g hong kong....holiday kat disneyland...enjoy ur hols....
takde sape pon kat kl...im bored....uuuwwwaaa...
aku nak jumpe usop...biler nie.....????

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home