AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, May 29, 2006

yeay i got mel's

huhuh ari nie aku tak g klcc...tp aku g midveli sebab ujan tghari td...so aku g saner senang sket nak parking dan murah...so g tgk wayang citer man laksa...ermm kalo aku sorang memang tak la aku nak tgk citer tue...tp sebab aku g ngan adik aku tue...so tgk jerk la...but its a funny movie...tp yg best siap ade farah and zahid...motif...
tp b4 movie after beli tiket makan nasik lemak kat restaurant yg ade dlm jusco aku da lupe name die...ermm quite nice...but cam makin mahal jerk makan kat situ...
tp aku happy giler...bile aku g mel's aku jumpe jeans yg aku nak...then harga ermm takde la mahal sangat....okla...so aku try la jeans tue ngan ade satu jeans nie saje suke suke...then try it on...jeans yg aku nak tue memang cantik...cam jeans lola side line die ke tgh...memang nice...then aku try jeans lagi satu...tetibe aku tetarik laks ngan suar tue..serius cantik..but heavy sket kat pocket dpn...belakang nice giler...yg aku ske lagi satu color die tak same ngan color jeans aku yg lain...so aku amek jerk la yg aku try tue..yg aku ske tue aku tak beli...sebab color die same ngan jeans zara yg aku pakai...then harga sumer tue more than hundred...tp bile aku byr ade less aku dpt less than hundred...menjerit kegirangan aku...trus menggatal nak cr mende lain...unfortunately takde ape yg aku nak beli ari nie...maybe wednesday nie kot...sebab aku akan turun midveli tuk lunch bersama ngan bebdk style angle...then ade gath ngan click eleven...ahaks...
hari nie byk bank aku masuk...g bayar credit card sumer la...so sume da settle tgl hsbc and standard charted...tp tue keje mudah...huhuhu...
tp yg penting aku dpt jeans dr melinda looi less than hundred...serius aku puas....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home