AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, June 01, 2006

hari ini merupakan hari ke 6 aku bercuti...apa yang sudah aku lakukan sepanjang 6 hari ini...yang aku tahu...aku banyak enjoy dari buat perkara lain...masuk semalam iaitu hari rabu...aku telah jejakan kaki aku ke midvalley selama 3 hari berturut-turut...tetapi dalam seminggu ini aku telah kesana lebih dari 5 kali...ya ampun...apalah nak jadi pada aku ni...
hampir setiap hari aku lepak ngan ejan dan cepul...semenjak cepul dok umah ejan nie...dorang selalu dtg sini...tp aku gembira la sebab dorang akan ajak aku lepak...sebab aku bosan dok sensorang nie...aku nak enjoy jerk skang...sebab aku da letih fikir psl study nie...so cuti ni aku nak rehat bebtol....
hari ini aku ade lunch date ngan cepul (matilah aku)...aku lapa ni...selamat la aku da masak kat umah...ari nie aku bgn awl sebab nak masak...
lagi pun ari nie aku maybe nak teman lola g cyber...and i will be @ zouk tonight...nie sumer plan nana...so aku follow jerk...huhuhu...aku da lame tak jejak kaki ke club nie...hhhaaiiihhh...
semalam aku organized farewell lunch tuk style angle...khas buat irny, lobo and aini...but actually lunch semalam tuk appreciation anis...but he got a prob...so die tak dpt dtg...but thanks to aini sebab belanja high tea semalam...luv ya...
ok la...later...lapa la....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home