AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, May 29, 2006

monday after exam...

ari nie aku br nak bayar tido aku...mama lak call byk kali dr ofis...ermm pelik nie...mama takde keje ke kat ofis...sebab since pindah ofis baru nie...die byk keje ngan jurnal la report la...aku pon tak paham....terus aku takleh nak tido...
plan tue ari nie...tak jd kuar ngan ezy...so aku kuar g byr credit card and hang out ngan ngan yougest bro....ingat nak tgk man laksa or over the hedge...tgk la camner....
at last aku dpt gak la jumpe org yg aku sayang...setelah almost 2 months aku tak jumpe...windu arr...tp sedih...dpt jumpe kejap jerk...1 jam jerk dpt jumpe...dpt lepak umah die pon kejap jerk....dala die ngan kenkwn die masak nak makan reramai...tp sebab aku da janji nak balik awl...so tepakse la aku balik awl....geram gak sampai kl lambat sebab aku salah masuk jalan...ishh bleh plak camtuh....tp aku tetap sayang kan die even ape yg berlaku....im sorry if im not give attention to u....
thanks to lan sebab paham aku...die tau ape yg aku rase...tp lan aku tak kan dan tak nak rase ape ape...aku tau kau tau sebab die kan...so just keep it low la...
ari nie nadia ngan her twin sister dan bf twin sister die g perhentian...if im not mistaken la...have a pleasant journey...enjoy ur vacation nadia...
ingat minggu nie nak follow naem balik penang...sajer nak relax kat sane...tp aku tak tau la mama aku bg ke tak sebab mama nanti mesti minta tolong aku pg beli brg kawen abg aku...
ok la aku nak kuar da nie...aku ari nie nak lepak klcc ngan adik aku....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home