AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, June 16, 2006

the lazy thursday...

semalam kamis....aku rest jerk kat umah...sebab aku rase tak sedap badan dan belakang aku still sakit...malas nak g check...bukan sebab aku takut jumpe doktor...tp aku malas nak g klinik....

ermm aku chat ngan si dia jerk la....tp die selalu jerk kuar....sedih tau...tp die kuar sebab ade keje...bukan ske-ske....serius la die suke psiko aku...tp makin die psiko aku makin aku sayang kat die...ahaks....apedaa aku nie....

ermm...ntah la aku ngan abg aku sorang nie...si eiz...aku tak tau la ape aku nak ckp...takper la eiz...aku tak kan paksa org...tue jerk....aku tau siapa aku....thanks eiz...

then malam tue ejan ngan cepul dtg sentul...ermm setelah tak jd mlm kelmarin...semalam mlm dorang dtg dlm kol 12 gak la...lepak kat vargina sampai kol 2pg...dedemam nie gak la aku berembun...tp aku ok jerk pastuh....tp ntah kenape aku makan pain killer pon belakang aku still sakit....ermmm....malas nak layan sakit nie tau....ejan ngan cepul nie bebtol la buat aku gelaks....korang nie memang tau...

ermm...tp semalam aku asyik pk psl die....ermm....ntah la...aku tak tau kenaper....

uuuiiishhh...aku nak pack brg2 aku nak bwk balik kampus nanti....sabtu da kene register...aku masih lom tau sape rumate aku nanti...hopefully cam aku ngan naem dulu la...rindu same naem...

haaa aku da dpt pic time kat shakey's ari tue....kelaka la gamba aku paling byk la...camera si nana....ahaks...sorry guys...jgn jeles....

pic bebdk style angle inc.



pic kaki kami...mane satu aku nyerk?? ahaks....






from left : irni, nana and me





from right : me, aini and azrel

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home