AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, June 13, 2006

aku gumbira~~~

huhuhu....ermmm....tough bitch...gelaran utk aku dr usop...ntah camner die leh pk camtuh....but die tau ape yg jd kat aku selama ini...thanks usop... :P

aku rase skang nie hidup aku da kembali ceria...sebab ape yg berlaku skang nie buat aku happy...first time aku buat ape yg aku tak pernah buat...malu pon ade actually....tp da tak tahan kot...ahaks...just cam kate ewan..."hanya yakin menunggu..jawapan...." tapi jawapan ape yg aku tunggu erkk...huhuhu....

segan nyerk aku....arrrrrgggghhhh~~

skang aku da baik balik ngan eiz...tp die jahat skang....ahaks....(matilah aku)

rindu plak kat lola...rindu gak kat rina ngan alissa.... :(

rindu nak balik kampus...next week da start kelas...tak sabar nyerk....yeay~~

ntah la...aku tak tau nak ckp ape...sepanjang hari semalam....aku happy...tue jerk yg aku mampu ckp....aku akan mula kan hidup baru aku....hhhaaaiiiihhhh.....

huhuhuhu.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home