AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, June 14, 2006

hari rabu ku sangka khamis

ari nie aku spend time aku bersama rakan baik aku since diploma....ezy...
kami pergi cyberjaya...aku sebab nak bayar prepayment ostel dan die nak anta pc kat amali tuk repair...
serius la aku kelaka tol ngan ezy ari nie...mane tak nyerk...pagi pas die amek aku kat umah...kitorang g midvalley...die la dok cr kasut la sandal ape lah...then ade la yg die ske...tp setakat ske tak adore die tak nak....so pergi la cyber terus...after aku da bayar kat ostel unit g plaks lunch kat alamanda putrajaya...ermm...lame gak la aku tak kesana...almost 3 weeks kot...then aku makan kat mcd...sebab memang aku nak makan mcd dr semalam...nie sebab influenced by someone that i love...tp kat mcd tue ade la sorang bdk nie...aku cam biase nampak...tp aku cam tak pasti saper...then aku curi-curi pandang kat die...then aku tenampak name kat tag die time aku nak balik...that's ronnie...kawan si cno...aku tekejut coz aku ingat die keje mcd same ngan cno...tp kenaper die kat alamanda erkk...ermm...
then aku balik kl pas anta pc kat amali...kitorang g sogo...still dok mencari ezy nyerk apentah...tp kelaka la ezy nie...ade part yg buat aku gelak la ngan pompan nie....sorry ezy...ko memang kelaka la dalam cinta ko tue....huhuhuh.....
then mlm aku balik aku kuar ngan mak aku ngan kakak aku...sebab da 2 hari kami postpone nak kuar....so kuar la malam nie...g carefoure wangsa maju....time kat nagoya...jumpe plaks si hana yg comel tue...ngan mak die...borak la kejap...lame gak la tak jumpe die ngan elle...then jejln nak beli domino's pizza terserempak laks ngan kak liz...rindu kat die coz lame giler tak jumpe...die time exam tak trn libri so memang tak nampak die pon....
time setiap mase aku fikirkan psl die...tak tau la kenape....die jerk yg ade dlm otak aku nie...ermm...hanya die jerk...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home