AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, January 15, 2006

HELL YEAH!!!


ME AND NAEM

yeay!!yeay!!abes da exam pd hari sabtu ptg jam 430ptg...then aku tido sat sblom g pasar mlm kat bangi...tp time nak g pasar malam tue ade la something happen yg membuat kan naem ngan yoga agak tension...tp kelaka la aku tgk dorang tue....huhuh cool rose...huhuhu... :p ....tp tgk wayang is the best thing and hang out kat hartamas with naem, yoga, lola, rose, shaz n wan... ye la spend mase reramai b4 naem balik penang coz die da abes study...
tgk movie thai td agak menarik...loon khong (something like that)...citer die agak menarik..first ingat citer hantu but citer curse and spells...tp very good sinematografi...ngeri la ape yg belaku dlm movie tue....enjoy gak la...kire tak rase membazir la...then lepak kat artamas tue borak la mcm2...as usual rose jd bahan...but shes cool...love u rose....then on da way balik cyber...the best moment ever....no cover2....caya la korang...love u guys....
actually aku agak sedih la coz naem da abes belaja..so next sem aku sorang jerk...aku tak nak rumate yg kurang menyenangkan aku....arrrgghhh!!...byk suggestion tp ade yg aku tak setuju....memang tak arr...ermm..takleh la aku na pillow talk cam aku wat ngan naem...takleh la nak share citer-citer hot....uuuwwwaaa!!! nak clubs pon cam tak best sgt la...but its ok...life has to go on...aku ade yoga, raff n lelain... aku doakan naem bejaya di dunia pekerjaan die...leh banje aku nanti...ahakss....
tak sabar nak balik ahad pg nie...bkn aper...cam rase da lame aku tak balik kl....padahal cyber ngan kl bkn jauh pon...tgk wayang pon kat midvalley...huhuhu....leh tido and rest kan diri kat umah...but kalo tak jd g penang umah naem...maybe aku nak g kuantan...sajer nak jauh kan diri dr kl yg penuh ngan keserabutan...
tp within this week...aku ade instinct yg aku tak berani nak ckp kan...but i found that someone try to run and hide from me....but i just ignore it...biar la die nak wat per...but jgn la obvious lari-lari dr aku....dunia nie tak besar mane...nak sembunyi pon still leh jumpe...huhuh...enough la...
ari sabtu mlm nyerk paper memang dlm sejarah hidup aku la....kali pertama aku habis kan jwb exam dlm 15 to 20 minutes start kol 8....aku pon cam tak caye...then 830(30 awl takleh kuar) aku trus angkat tgn nak balik...invigilator tue tekejut...then nak wat per baik blah jerk...then folow la ngan bebdk dance aku tue...pas sorang, sorang kuar....huhuhu....good luck guys....
ok la cam panjang sgt...so aku pon nak tido...coz tghari nanti aku nak balik kl....so happy holiday guys..take care...and i'll miss u naem...we will miss u...good luck naem...peace~~

CheerS~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home