AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, January 05, 2006

penat tapi berbaloi...

lame gak la aku tak update blog nie...dekat 2 3 hari gak la..ya ampun bz nyerk aku 3 4 ari nie... cam nak giler....practise dance tiap-tiap hari nonstop..da la zapin yg byk duduk bgn...letih nyerk cam nak tercabut kaki aku nie...but it was fun...penat tp worth it la...aku enjoy...tp satu jerk la...aku makin gian nak menari...weyy jom clubbing...tp pas exam la erk...huhuh....
zapin..then menari joget lambak...memang best giler la...meriah gak la..tp yg lagik best aku ngan farn jerk la 2 org lelaki...yg lain pompan...so terexpose la tadi...thanks to farn coz sudi backup aku...kalo tak aku sorang jerk la lelaki menari kat situ...tp aku memang ske props n decor show tue...awesome giler...tp kaki aku sakit...tapak kaki da kasar...kene la aku pakai losyen kaki...jln pon da kengkang...huhuh...next week nak exam...tp aku rase cam tak exam jerk...tak prepare ape2...

aku kini bangun dengan sendiri..
tanpa memerlukan sentuhan dan belaian mu...
aku gagah...
dan aku mampu atasi...
apa jua yang didepan ku...
akan ku tempuhi nya...

hari ini aku sedih...
belom tentu aku sedih selamanya...
kau dan semua mungkin dapat melihat...
belom tentu semua dapat rasakan...
sekarang aku kasih...
esok lusa aku benci...
lantas aku mencari siapa disisi...
harapan satu sinar kembali...

pada diri aku sentuh kan...
pada masa aku serah kan...
pada kasih aku harapkan...
pada aku...
aku lauahkan...

jangan ditanya suara ini...
jangan dikisah laungan ini...
jika tidak ada upaya...
hanya diam dan berteka...

rentak berbeza...
tapi irama yang sama...
aku olahkan langkah ku...
satu persatu aku corak kan...
kaki dan tangan menjadi nadi...
walau kaku dendangan ku...
aku tetap berusaha...
merubah melodi...

ermm...letih la plaks...ngantuk pon ade nie...tp keje ade la sket kene wat...aduh...im sorry coz im not a good person but i try my best to be perfect person in front of you...
peace~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home