AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, December 25, 2005

unbelievable

huhuhu...sungguh aku tak sangka bahawa aku da ubah hidup aku secara mendadak..ntah la nak kate mendadak tue adela gak..tp nie sgt tetiba...sampai mama n daddy aku perli aku bahikk nyerk....camnie ayat mama n daddy aku.."wah cam tak percaya kan, bdk tue tak kuar even tak kuar umah langsung.."OMG...mama n daddy nie sajer jerk nak kene kan aku...but its was great spending time with my family...da lama aku tak buat camnie coz aku selalu kuarkan...cam ari nie ahad kan...selalu nya aku akan kuar hang out or meet my friends even last nite saturday nite aku just dok umah sepanjang hari dan tido awl...sgt aku tak percaye i do that...kalo tak aku la yg plg lambat balik or plg lambat tido...mama pon ade ajak kuar tp aku yg tak nak kuar...coz aku nak rest kat umah...
actually aku da penat dgn hidup yg penuh ngan drama dan lakon layar...but itu la hidup...tak kira la pahit or manis aku kene gak telan...tp aku ske telan sensorang...tp kan satu jerk aku rase sgt senang bile aku tahu yg aku nie masih boleh bernafas walaupun aku lemas dlm hidup aku sendiri...
dlm hari hari aku yg baik nie..ada gak la mende yg menyakit kan hati dan yg mengimbas kembali kenangan silam aku yg aku tak nak ingat berlaku...ntah la...nie sume dugaan utk aku lebih bersedia dan matang dlm hidup aku...keadaan da berubah utk aku...since aku kenal dia...byk yg aku belaja dlm hidup aku...malah byk yg da merubah hidup aku...aku nak lupe kan semua yg mengganggu fikiran dan hidup aku...huhuhu...biar la sakit utk aku telan...i'm just a kid...br nak merangkak dlm hidup yg penuh dgn dugaan...dgn kekuatan dan persediaan aku akan laluinya juga...pengalaman byk mengajar aku erti hidup dan siapa aku...manusia tak sempurna...sama juga aku...
hidup....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home