AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, December 22, 2005

life without consideration

aku tak tau kenapa ari nie aku agak tertekan...aku rase bukan agak tapi memang...semalam punya hal...hari nie nyerk hal lagik la...aduhh sakit betol kepale aku nie...aku da takde air mate utk menangis...aku da takde ayat utk aku merayu...aku da hilang kate-kate...aku redha kan saja ape yg terjadi...aku tak berhak...manusia tahu membuat keputusan walaupun ia menyakitkan hati aku...dengan kesabaran yg dikurniakan aku kuat kan lah semangat aku...aku da btol-btol tetekan...aku ingin kan ketenangan...aku da tak mampu utk melalui hari yg makin sukar...sampai aku rase sungguh tidak adil ape yg berlaku...jika itu yg mereka mahukan...dan jika itu yang tuhan ujikan...aku pasrah dengan keadaan ini...aku hanya manusia yg lemah...sampai satu masa aku tetap jua perlu hadapinya...hati aku ini sudah pedih dengan penyeksaan...
aku tak perlu kan ape yg kau ade...aku da tak perlu kan harta yg menjadi ungkitan kau...aku da tak perlu kan kesian kau...aku da tak perlu kan semua itu...aku tahu diri aku...aku tau mane yg aku perlu pg...aku sungguh kecewa dgn semua ini...
kenaper la lepas satu, satu masalah yang dtg...sampai aku rase aku da tak tertanggung...hidup...errm...ini la hidup...yang sentiasa memberi tekanan...kenaper tiada saat utk ku bahagia...aku benci kan pengorbanan disaat dan ketika ini...
dalam tertekan ade juga saat gembira...setelah kerja yg aku usaha kan yg memberi masalah pd aku akhirnya telah diterima walau aku lalui keadaan sukar...aku sgt besyukur...tp satu persoalan...kenaper perlu aku juga yg hadapi keadaan itu...kenaper manusia lain masih takut utk besuara...tp siapa aku utk beri panduan...terima kasih semua...
hati aku masih terluka...dua perkara berlaku serentak...aku sungguh sedih dan aku sungguh tak boleh nak terima...apakah salah aku...sehingga perkara begini berlakku pd aku..aarrrgghhhh!!! aku da tak sanggup...bawa la aku pergi jauh dr ini semua...aku perlu kan ketenangan....aku perlu kan kau....hati menangis...aku sedih...
kau pergi jua...tapi bukan ku yg meminta...jgn kau kecewa dgn aku...memang semua nie salah aku....aku la punca semua ini...aku da tak mahu letak kan harapan mahupun kebahagian aku terlalu tinggi...aku takut aku tak mampu capai..dan aku mesti relakan kenyataan...
ntah la...aku buntu....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home