AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, December 23, 2005

hari penuh ketengan...

hari nie hari jumaat...hari aku relax coz takde kelas satu hari dan tg mase nak balik kl...suppose aku balik ahad nie kalo ikut perancangan bandar...tp aku ade keje nak cr source tuk asemen...so kene la balik awl coz tomoro kene g law lib kat um...hope jd la coz aku da cancel last week...
ari aku da jumpe ape yg aku nak...ketenangan yg dtg dr Allah...aku rase begitu tenang dan gembira...harap ape yg aku rase ari nie akan berpanjangan hendaknya...dlm kepale aku nie exam jerk skang...camner la aku nak hadapi exam nie erkk...ermm aku kene prepare awl...tp aku da ready...cume kene improve sket la...jgn malas...harap aper yg aku nak kat exam akan dtg akan terlaksana...amin....
aku tak saba nak balik...coz aku tak saba nak jumpe zurin, ayie, joe, sue, ez, pinky and sumer...lame aku tak jumpe korang...last aku jumpe korang time open house umah aku...rindu korang weyhh...ari tue aku tgk janji joni..tgk si nicholas tue da cam joe...gaya sumer serupe...utk ko sue die pon tak lame lagik famous...ahakss...kenkwn aku nie kan...kerenah dorang nie kelaka gak la...suke sakat sesame sendiri..ayie da cam kaer...zuren cam sharifah aleeya...sue ngan ez aku tak tau cam sape...ntah la ramai lagik...hope i can meet u guys dis week la b4 new year...
ermm...aku nak lupe kan ape yg da belaku kat aku...skang nie aku nak bukak buku br...belaja dr kesilapan semalam dan hari-hari sebelum nyerk...takkan ku ungkit kenangan lalu...biar ia belalu bersama angin lalu...aku sentiasa beri peluang pd hidup aku dan org yg aku sayang....
aku rindu kan die...makin hari makin aku rindu...tp masa menentukan...aku tak berdaya...aku hanya boleh merindui...
hati aku tenang tp masih merindu...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home