AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, January 11, 2006

erti qurban bagi ku..

hari ini adalah hari raya aidiladha...aku bersyukur kerana umat islam sekalik lagik dpt menunaikan haji di tanah suci dan melaksanakan qurban...tp tahun nie merupakan kali pertama aku menyambut raya tanpa keluarga...aku korban kan kegembiraan dan kebahagian aku bersama keluarga semata-mata untuk menjalankan tugas aku sebagai pelajar...aku ade exam yg plg sukar..paper biz law adalah paper yg memang mencabar minda dan ketahanan akal aku...byk nyerk kes-kes yg nak kene ingat...byk lagik la akta yg kene aku hafal..harap aku dapat buat dengan baik...da la first paper utk sem nie...
hari raya aku tak disambut seorang diri...ramai lagik kwn-kwn aku tak balik...even rumah kat kl cam aku nie pon tak balik...kitorang solat raya kat surau mmu nie...dan beraya di rumah mael kat puncak alam...thanx to lola coz sudi bg kete tuk g saner...then thanx to elle coz bg nasi impit ngan rendang daging a.k.a serunding daging...sedap jerk...dan ari nie first time aku dpt show off aku nyerk baju melayu johor yg cam penari zapin tue...(pic tue later aku post kan tak upload lagik)...aduhh gementar la plak aku ngan paper esok nie...
semalam aku rase begitu sedih sampai aku mengalir kan air mata sebab aku dgr takbir raya seorang diri kat kampus nie...then aku lagik sedih bkn setakat jauh dr keluarga..tp org yg aku sayang tak nak berckp ngan aku...its my fault and i admit it sayang...i bkn tak ingat tp i telalu sibuk sampai i pon takde masa utk diri i...i can't say sorry anymore...coz u masih lom leh terima maaf...jauh di sudut hati ini tak melupakan sayang...only u in my heart...tp takper...memang salah i...take ur time...im still here for u sayang...
aku actually da tak larat nak handle hidup aku yang da tak stabil nie...tidur pon tak menentu...makan lagik la...aduhh...makin sakit kepala aku...takper la...biar aku lalui sendiri...aku perlu kan ruang utk bernafas...
in this isue..i want to say thanx to my lovely rumate...naem coz u always @ my side when i need u...my best girls..rose, lola, shaz...to raff, yoga, zany, mael, iz and ekhzan...
big hug to abg talib sebab ingat kat adik die kat sinie....die suro gak aku balik umah hari raya nie...nie mesti mama ckp kite tak balik nie...errm....
and last special love, hug and thanx to my lovely person...***...i love so much...i know that i da buat salah kat u...i harap u leh maafkan i...even susah bg u nak maaf kan ape yg i da lakukan...
ikhlas dr hati b...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...semoga anda semua diberkati olehNya dan mendapat kebahagian sentiasa..amin...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home