AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, December 23, 2005

my life more and more harder....

aku nie telalu bodoh dan telalu mementing kan diri sendiri...im so sorry...i cant face it anymore...im such a stupid human...aku kalah dengan keadaan aku sendiri...ini satu permulaan yg sangat kecewa utk aku lalui...aku tak kuat utk semua ini...aku hilang segalanya...aku tak mampu....kenape semua ini berlaku sekarang...aku tak sekuat yg aku sangka...aku lemah...aku da buat semua org yg aku syg kecewa...aku bodoh...ape yg aku harap kan semua musnah akibat diri aku sendiri...maaf kan aku...aku tak mampu...aku da kecewa kan semua...aarrgghhh kenape ini aku lakukan...aku kalah...aku kalah dlm perjuangan aku sendiri...aku sedia ape yg bakal belaku...tp masih kah aku boleh hadapi sekuat dulu...give a time...aku perlu kan mase...im so sorry...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home