AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, January 01, 2006

selamat tahun baru 2006


happy new year guys...may ur wish come true and good luck...
ermm 2006...since yesterday i think new year is just like hari-hari biasa...nothing interesting...and for the first time in my life...aku tido time new year eve...so aku tak tgk apa-apa...pas new year br la aku bgn tgk tv...and one more thing aku tak kuar...pelik gak la..huhuhu...

saban hari aku menanti...
detik baru dalam hidup ini...
hadirnya waktu dalam ketidaksedaran diri...
aku hadapi tanpa sedih...
yakin yang hari mendatang gagah disisi...

mungkin mereka kata...
hari baru perjalanan baru..
adakah pasti hari bahagia..
atau sekadar berlalu...
gaya dan perjalanan hanya bayangan...
tiada perlukan mahupun ucapan...
yang wujud hanya anggapan...
tahun belalu dengan kenangan...
harapan baru tetap ku notakan...
tapi kenangan lama mampu kah aku lupakan...

bersinar lah cahaya dlm diri...
mewarnai hidup ku tahun ini...
itu hanya harapan bukan kenyataan...
pada masa aku serahkan...
keadaan hidup yang sukar kuduga...
masa berlalu...
aku perlu kuatkan diri tanpa emosi...
jangan biar kan ku hilang perasaan...
terhadap masa dan keadaan...
hanya aku mampu nyatakan...
aku perlu hidup terus di sini...
selamat tahun baru...
doaku ini sentiasa di sisi...

selamat tahun baru..semoga apa yang aku dan korang sumer doa dan harap kan menjadi kenyataan...jadikan tahun sebelom nyerk sebagai pengajaran dan kenangan...beri la peluang dlm hidup korang...kuat hadapi cabaran dan bersedia...peace~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home