AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, December 20, 2005

not in the mood

i dont know why suddenly im feel so down today...maybe im too exhausted for everything...
actually today i really hate myself...i hate to think that who am i...i hate to see myself even i hate to be myself...but what can i do...im always stuck in me...
semakin hari aku menangis, semakin lama aku membenci diriku...adakah apa yang aku lakukan ini akan memberi kesan terhadap hidup aku...adakah menjadi diriku sendiri membawa sesuatu yang buruk terhadap diri aku...persoalan yang tak pernah terjawab dalam hidup aku...aku tidak mampu untuk pasrah...aku harungi hari dan hati ku sendirian...
mungkin ini semua salah aku tak mengambil kesah...tapi salah kah aku memberi kebebasan untuk manusia berfikir dengan sendiri...tiada warkah paksaan dalam kamus hidup aku...hanya yang ada kebebasan...hak...dan kematangan...
jika itu yang aku lalui hari demi hari...aku perlu kekuatan...tapi terima kasih ku pada tuhan kerana memberi kan aku kesabaran yang tak pernah hilang...dengan kesabaran aku dapat tempuhinya dengan rasa sungguh tenang....
penantian satu penyeksa...dan belum tentu penantian itu satu kepuasan...mungkin tidak dan mungkin ya...hanya satu yang aku pasti...aku tetap disini tanpa meminta atau memaksa...
biar kan aku sendiri....

i'm sitting at the corner...crying alone...thinking bout myself...i need time...and leave me alone...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home