AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, October 13, 2008

Kisah tentang rambut

~ Rambut aku yang agak panjang dan 'messy' (sebelum) ~

Niat dihati memang mahu membiarkan rambut ku panjang. Aku sebenarnya mahu lihat berapa panjang aku boleh simpan sehingga aku mula bercinta kembali.


Sebelum raya, aku hanya mahu ‘trim’ rambut aku di bahagian tepi dan belakang. Akan tetapi hairstylist aku iaitu Kelly (Derrick & Team Midvalley Megamall) terpendekkan bahagian atas rambut aku. Aku yang terlalu leka sehingga telena sebentar tidak dapat berkata apa kerana aku tahu Kelly tidak sengaja berbuat demikian. Dia terlalu biasa memotong rambut aku begitu pendek.



~ Rambut yang baru di potong ~

Cuma satu perkara yang aku suka tentang Kelly, dia tahu yang gaya rambut aku yang paling aku suka. ‘Messy / out of bed hair style’ adalah gaya rambut yang aku paling suka.


~ i love my messy and curly hair ~


Thanks Kelly ~

2 Comments:

Blogger p.a.k.w.e. said...

kenapa u tak try botakkan rambot lak...

1:08 pm

 
Blogger Frid Firdaus said...

kalau i botak...
i takleh nak balik rumah...
tu rules yg mama i bg...

8:01 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home