AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, September 05, 2008

Sakit Otot & MCD atau Nasi Lemak

Hari kelima puasa,

Hari ini sudah hari Jumaat. Esok hari Sabtu dan dituruti hari Ahad. Aku mula keliru dengan aktiviti aku pada hujung minggu. Mungkin aku akan keluar bersama keluarga aku. Aku perlu membeli beberapa keperluan dan persalinan ke pejabat aku. Aku terlalu terdesak untuk membelinya. Tapi aku tidak suka untuk merancang apa-apa kerana aku tahu apa yang aku rancang jarang sekali terjadi.

~ Apa ya yang harus aku lakukan ~



Aku sebenarnya tidak bersedia untuk tulis apa-apa di blog aku untuk hari ini. Akan tetapi aku agak bosan dengan suasana pejabat aku hari ini. Mungkin hari ini hari Jumaat dan esok cuti.
Aku mengalami sakit otot disebabkan aku agak keras bersenam di gym pada hari Rabu lepas. Aku perlu untuk makan ikan yang banyak untuk hilangkan rasa sakit pada otot aku. Nak dijadikan ia makin sakit apabila aku tidur di atas kerusi kayu malam tadi. Aku hanya boleh untuk pusing kekiri. Bangun sahaja pagi nak bersahur, tangan aku rasa seperti ditimpa sesuatu yang berat. Bila difikirkan balik memang ditimpa sesuatu yang berat iaitu diri aku sendiri. HAHAHAHA!!


Tiba-tiba aku rindu sangat kat teman baik aku merangkap adik aku si BASHIRULHAFI...

~ Waktu jahat kami ~

Aku mengidam mahu makan MCD. Tapi terasa mahu makan nasi lemak di Malinja. Keliru aku dibuatnya. Aku perlu bincangkan hal ini dengan kakak aku tersayang.


~ Bersama kakak kesayangan ~


Selamat berhujung minggu di bulan puasa.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home