AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, September 01, 2008

Paris Hilton For Men - Heir


Hari pertama puasa,

Aku ke midvalley hari ini bersama Faisal. Jumpa dia sebelum dia berpindah ke Tanjung Malim. Di sana juga aku bertemu dengan Amirul, Izuan, Zuhaila dan Wawa. Semasa menunggu Faisal, terserempak pula dengan Spin bersama temannya Wani.

Plan aku ke Midvalley Megamall adalah untuk membuat 'survey' pewangi (perfume). Ini kerana pewangi yang aku gunakan sekarang ini hampir habis iaitu pewangi Jean Paul Gartier Summer Collection.


Aku berjalan terus menuju ke The Perfume Shop Aras 1 Midvalley Megamall. Sampai sahaja disana aku terus bertanya tentang pewangi terbaru yang ada. Pembantu jualan itu memberi aku bau-bauan pewangi Perry Ellis for Men yang baru. Hati aku sebenarnya masih pada Paris Hilton for Men. Ini kerana sebelum ini aku menggunakan pewangi Paris Hilton for Men - Just Me. Oh Tuhan!! Aku sungguh suka akan bau pewangi tersebut. Ramai yang bertanya aku guna pewangi apa. Apabila aku nyatakan aku menggunakan pewangi dari Koleksi Paris Hilton, mereka agak terkejut. Pada mereka Paris Hilton hanya mengeluarkan pewangi untuk wanita sahaja. Padahal pewangi koleksi Paris Hilton untuk lelaki memang menarik. Lain dari yang lain.


Kembali ke cerita asal, Pembantu jualan itu cuba mencadangkan Just Me, tetapi aku mahu pewangi yang lain dari Koleksi Paris Hilton tersebut. Sebenarnya aku mahukan pewangi yang terbaru dari Paris Hilton for Men - Heir kerana aku ada sample untuk Paris Hilton for Women - Heiress dan baunya sungguh sweet. Dan dengan potongan harga yang agak menarik disertakan dengan hari terakhir untuk potongan harga, aku mula keliru samada perlu untuk aku membelinya atau tidak. Apabila aku lihat set pewangi tersebut, aku dengan yakin membelinya dan aku diberi satu sample pewangi dari jenama CHEV[I]GNON. Baunya agak kasar.


Aku gembira kerana akhirnya aku dapat juga membeli pewangi menggantikan pewangi aku yang bakal habis sebelum raya ini. Dan juga aku kembali ke Paris Hilton. Aku begitu merindui pewangi Paris Hilton for Men - Just Me.


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vavavava....Yang Penting Posing Tak hengat ye!!!

9:24 pm

 
Blogger f said...

nanges paris tengok

=P

10:53 am

 
Blogger Frid Firdaus said...

hahahaha....
nie adik tiri paris nie...
pj hilton...
=)

10:32 am

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home