AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Saturday, September 27, 2008

Tertekan...

Apa lagi yang harus aku lakukan...aku sudah mula rasa tertekan...apalah salah aku...sungguh aku tak faham...kenapa aku perlu jadi mangsa keadaan...kenapa aku...

Aku buat baik pun menjadi isu...apatah lagi jika aku buat perkara yang jahat....aku hilang arah...aku hilang punca...kenapa aku?
Lama-lama aku boleh jadi gila macam ini...
Bukan mudah untuk buat sesuatu yang baik...sebab tak semua perkara baik orang akan terima baik...
Aku cuba buat yang terbaik...namun aku tetap jadi mangsa...aku mula benci keadaan ini...
Ya Allah aku mohon kekuatan dari Mu....Aku mula kalah dengan keadaan ini....Berikanlah aku kembali kekuatan yang Kau beri pada ku selama ini...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home