AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, December 05, 2007

office like my second home~

Aku baru di carut oleh ‘best fren forever’ (BFF) aku tue…oooo ko ingat keje aku update blog kat opis aku yg tercinta ini ke…bila aku bebtol rasa nak update baru aku update kat opis tau…kalo tak malas aku nak update even kat umh pon…awas yer!!!!!!!!!

~ kerja aku selain kerja yang telah dimaktubkan~

Entahlah…semenjak kebelakangan ini aku dah malas nak layan hati aku ni…sebab aku tau kalau di layan boleh bawa mati…

Hujung minggu ini aku takkan ada di KL…dan aku tak online start Jumaat sehingga aku rasa aku da boleh untuk online…tapi time-time macam nil ah si Sham dating sini…kejap kejap!! Ayat yang salah….time Sham dating sini lah aku kene outstation…tapi sebab dah janji pada diri kerja di utamakan dari yang lain-lain…(melainkan perkara-perkara yang tersenarai dalam hidup aku sahaja…senarai dah update…)

Tak sabar lak nak tunggu weekend ni…harap-harap kaki aku ok…pulih seperti sedia kala…

Actually aku rindu kat buat aktiviti baru yang tersenarai dalam hidup aku sekarang ni…FYI, aktiviti yang berfaedah tau…bukan yang bukan-bukan seperti tidur, tidur, makan nasi lemak, nasi lemak…(*matilah kalau izuan ngan dino tau…kekekekek…), clubbing pun da se makin jatuh kebawah dalam list aku tue…huhuhuhu~

Semalam hidung aku berdarah balik…ermm bila aku sakit sure jadi camtu…tapi bila berdarah ni after that sure buat aku mengantuk…tak tau kenapa…adehh~

Hari ni aku cuba investigate client akunya problem…tapi ini anak syarikat dia…memula dulu aku call dia tanya apa sebenarnya masalah dia…then dia boleh maki hamun aku…dengan kesabaran aku yang di kurniakan oleh Allah S.W.T. aku tahan sahaja…then ari ini aku kuatkan semangat call dia…dan aku cuba untuk selesaikan…so far she’s ok with me since I’m trying to fulfill her needs…tapi tak settle juga sebab aku kena buat balik termination everything again….harap dia ok la…sebab aku fikir kalau aku tak settle kan sampai bila nak selesai…

~terpaksalah aku check satu persatu nombor yang byk ni~


Next aku nak buat wishing list for my birthday soon….hahahahah….just around the corner everybody~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home