AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, September 16, 2007

Realize

aduh....aku da update blog tapi semua kat dalam pda je....malas tol aku nak upload kat sini...sebab aku takde masa untuk update kat sini...ni pon sebab aku free...kalo tak lama gak la aku tak update blog aku nie...

anyway aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN KEPADA SEMUA UMAT ISLAM SELURUH DUNIA....semoga di bulan yang mulia ini segala amalan dan perbuatan kita akan diberkati oleh Allah S.W.T....

bulan ramadhan adalah bulan yang aku nanti kan...semua bermula di bulan yang mulia...dalam kehidupan aku...bulan ramadhan tahun ini adalah bulan yang paling bermakna...kerana bulan ramadhan tahun ini aku mula berkerja...hidup aku lebih bermakna dengan kehadiran insan yang aku sayang...serta bulan ramadhan ini juga ayah aku akan menjalani pembedahan di ppum...segalanya bermula di sini...

untuk daddy...org doakan segalanya berjalan dengan lancar...semoga pembedahan berjalan dengan baik...dan semoga daddy cepat sembuh...

baru-baru nie aku bukak blog nadia...dan nadia buat sebuah video yang didekasi untuk teman-teman rapat nye...iaitu ryna, lisss, shah, yan, dan aku...termasuk dirinya dan tassha (kembar nadia)...akau sungguh terharu dengan video yang die buat tue...

kat sini aku upload video tue...korang tgk la erk...

nadia...i syg kan u...terima kasih byk2 untuk video yang i takkan lupa...i akan simpan video nie sampai bebile...hugs and kisses for u~

aku akan mula kerja 1hb oktober...tapi yang memeningkan...bahagian mana yang aku nak masuk...tapi semuanya sales...tapi aku tak kesah...Allah da tentu kat situ rezeki aku...aku akan usaha sebaik yang mampu...dan aku akan cabar diri aku untuk kebaikan aku sendiri....cuma pening sket nak masuk bahagian mana...cuma yang jadi pilihan adalah bahagian MNS...ermm...

aku masih ada masa untuk ubah dan mulakan hidup aku yang baru... =)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home