AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, November 13, 2007

what a sick weekend~

Ntah la dari blog aku sebelum nie rasa cam baik sangat la aku menggunakan bahasa melayu yang betol…berangan nak jadi penulis ruangan kat majalan or sokabar la kot…ahahahaha…

Sepatutnya aku da update blog aku nie last weekend…tapi dengan jadual aku yang pack dan juga aku collapse ahad lepas…so aku baru dapat update blog aku untuk minggu lepas…

Minggu lepas aku sebuk sket ngan open house yang begitu banyak sehinggakan aku lupa untuk menjaga kesihatan aku sendiri…bayangkan dalam satu hari aku kene pergi 6 buah open house…dengan hujan nya…dengan panas terik nya…rasa cam nak blackout aku dibuatnya…ditambah pula dengan tak cukup tido nya…tak cukup rehat nya…dan macam-macam lagi…

Jumaat aku pergi open house semperna deepavali kat umah jay (nak tau sapa jay sila lawati blog kunang-kunang…) aku ngan izuan terasa lak beriya sebab kaum keluarga dan sahabat handai si jay nie pakai t-shirt dan jeans ke pergi open house umah jay…aku ngan izuan beriya ngan kurta dan selendang…ala-ala devdas…bersari bagai…rupanya kami berdua je yang pakai camtuh…tak beriya kekdahnya…ahhahahaha….sampai ada yang ingat kitorang mix Indian kot…ala-ala cindian…ada rope ke??? Cerita tak abes di situ…then open house deepavali kitorang bawa ke tempat lepak kitorang…kira happening sebab aku cam tak caya ada someone yang aku tak pernah sangka di akan dating ke sana, ada sekali bersama lan…ermm…pelik sungguh…tapi aku suke sebenornya…ahahahah…awas ye kunang-kunang and kupu-kupu kalo carut i….

Then aku tido 3 jam je…kena la gigih bersiap g open house sebanyak 3 rumah di siang hari dan 3 rumah di mlm hari…aaddeehhh…matilah…

Mana la tak collapse ahad tue…makan tak hengat dunia…ngan tido ikut suke je…penat nye lg…so aku terbaring je la sepanjang hari kat rumah tue…ahad mlm tue…perut aku bebtol takleh nak handle lg…so aku vomit la…kuar segala pisang, nasi, sambal belacan dan sebagainya…dari aku segemuk alam jadi sekurus lidi…hahahahaha….(berangan untuk kali seterusnya)

Then effect lak isnin…aku tetap gigih g opis…attend meeting dulu…then baru g klinik…dapatlah mc 1 hari…so aku rest la…mlm tue lak hidung aku berdarah kembali…biasa la tue…kalo aku sakit memang akan berdarah hidung aku…perkara biasa…

Then ari nie aku rasa ok la…juz perut meragam lg…loya dan pening…(da mcm pompan pregnant lak…berapa bulan??) hahhaahhaha….

Lupe lak…aritue aku dapat 10 tiket wayang free…thanks to idea ( anak sedara cheq tau…)

Kerja tetap cam biasa…kalo ada, ada la keje aku tue… kalo takde…mengangkang je la aku kat opis nie kebosanan….adehhh~

This week aku nak rest…takmo enjoy-enjoy buat sementara waktu…sampai segalanya da back to normal…uhuk uhuk…

Sorry guys…

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home