AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, October 02, 2007

Happy Birthday Izuan.....



2hb oktober rupenya birthday IZUAN A.K.A KUNANG-KUNANG serta PEREMPUAN CANTHEK....i bukan lupa la tp i tak berapa nak ingat (ulang ayat yang sama di myspace...blog u dan blog i juga)....jangan marah haa....
siapa yang nak kenal ngan birthday guy ini....mari aku cerita sikit...Izuan adalah salah seorang kawan yang rapat dengan aku....dia berkerja dibidang profesional perubatan...hidup dia ngan 'blazer putih dia itu berserta dengan alat yang dapat dengar cinta dan degupan organ dalaman orang'....hahahha....




selamat menyambut hari lahir yang ke 24 kepada kawan aku ini...Izuan yang lebih di kenali sebagai kunang-kunang di kalangan aku, dino dan keluarga aku....

semoga u di berkati oleh Allah....di panjangkan umur....di murahkan rezeki sebab leh banje i nasi lemak selalu....dipercepatkan jodoh (doa yang sentiasa i mohon untuk u...kesian u single sampai skang)....mendapat kebahagian yang u sentiasa cari....tapi ingat u itu da kertu....jadi behave yourself...huhuhuhu....and i love u buddy....mwahhh~

ayoo dah macam tribute to Izuan pula....hammmppppuuunnnn~~~

2 Comments:

Blogger Izuan Kunang-Kunang said...

ayooo mcm tulis kat ruangan obituary pun ada...LOL~

thanks for the wishh..for me tak ingat dgn terlupa sama jerr...sbb in englit tetap dipanggil forget atau past tense dia forgot...dan untuk org yang pelupa ni dipanggil forgetfulness...daaa~

hehehhehe...anyway thaks!! HUGS AND KISSESS!!

ps: ayat pengenalan sgt over the top...dah la curi gambar myspace I..hehehhehe

2:58 am

 
Blogger Frid Firdaus said...

alaa...biar la i femes kan u pada kawan2 i lak...
tp i ikhlas tau...
welcome and thank to u too....

6:59 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home