AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, November 20, 2007

kenapa sekarang???

ye aku tahu dah takde yg menarik kat blog aku...setiap post adalah hal yg lebih kurang sama...nak buat camner...itulah life aku skang nie...nak cerita pasal cinta...kelaka lak...sebab takde ape yg aku nak citer pon...sebab aku tak bercinta...nak cite pasal cinta orang lain...im not the type of person...tak main la jaga hal org...im not kepochi ok....

since aku update yg baru nie...ada persoalan yang aku nak tanye semua pembaca blog aku...apakah perasaan korang apabila org yg dulu korang syg...dan masih syg skang nie...(syg bukan bermaksud cinta)...yang korang jaga dia nak bertunang or kahwin...dan korang adalah orang pertama yang tahu pasal hal nie...apa perasaan korang??? tolong la bgtau aku...

back to the real life...keje aku so far makin agak bz...handle beberapa isu dan order...nie pon baru abes buat planning for next year...doakan aku dapat capai target...insyaAllah...amin!!!


baru-baru nie aku handle isu dari client aku...billing issues la...pening gak kepala aku buat mende alah tue...kene kaji...hampir 2 minggu gak la aku uruskan mende alah tue...call sana sini...g jumpe sana sini...da la pc kat opis tue cam hampeh...tp byk jasa tue buat masa skang nie...tunggu je laptop aku dpt...maybe next month...masalahnye client yg handle bill tue lak org baru...so aku pon kene la terangkan 2 4 kali kat org tue...


~gambar ikhsan dari aini - mttp preparation for presentation~


pening gak la aku...handle ngan pc ngan hampeh...so tepaksa guna pc lid....

selamat la da setel...tp timbul isu lain...ape lg berusaha la aku....


at last deposit mmu aku da dpt...tak cash kan lg...duit tue aku nak shopping...aku tak kesah la ape pon....aku da plan aku nak shopping....bwahahahahaha....


lately nie kan...aku asyik dengar lagu kerispatih...2 2 yg best tue...and since tue jugak la aku suke tgk citer anggun...sebab aku dpt rasa apa yg anggun rasa...huhuhuh...lagu mengenangmu and tapi bukan aku...sebab lagu sangat memberi tamparan hebat pada aku...malas nak upload lagu tue...nak cari sendiri ok...


nie senarai lagu yang aku dengar skang :

1) mengenang mu by kerispatih

2) tapi bukan aku by kerispatih

3) berbalam cinta ku by rozita izlyn

4) tiada ertinya by nur fatimah

5) selembut sutera by nur fatimah ( tak abes-abes lagu nie....)

6) what hurts the most by rascal flatts

7) pelita di bawah purnama by erema

8) mengapa sukar melafazkan maaf by rozita izlyn feat aju

9) samudera by nora

10) lagu bukak tingkap...hahahaha...zapin yang tinggal by ramlah ram

11) joget gadis melayu by syura (rindu nak menari laa....)

12) cry by rihanna


tp napa la lately byk soklan cinta yang timbul...sampai aku sendiri tak tau nak jawap...apa la korang nie...aku single la...SINGLE....


by the way...aku cukup bangga ngan salah seorang insan yang aku syg....(ulangan...syg bukan bermaksud cinta....) apa yg aku baca kat mag tue sama ngan apa yg aku pernah ckp kat dia ngan kwn2 aku...aku memang bangga sangat ngan dia...dan aku rasa happy sangat ngan kejayaan dia...ngan article die lagi...impressive baby...walau org kata dari jauh aku doa...aku tetap syg dia...biarlah apa org nak ckp....aku da tak peduli itu semua...huhuhuhuhu....

*matilah la aku kene carut nanti ngan 2 ekor binatang malam tue....larikkkkk!!!!

~ aku menunggu untuk salji turun di dunia ku ~

pic oleh freddy, costume by dino...huhuhuh....

terasa cam jLo dlm video clip die ngan LL Cool J.....


sebenarnya aku sedih laa...tak tau la...rasa cam perasaan aku tak menentu skang nie...kenapa skang...kenapa?????

6 Comments:

Blogger Izuan Kunang-Kunang said...

Sapa binatang yang nak carut u tu?? cube sexplain sikit... **matila kau!!~

Yay I da tau u cakap pasal siapa **tetiba

Sesiapa yg nak tau sila email i yerr...chhihihihi **ampunnn frid~~

10:16 am

 
Blogger Frid Firdaus said...

hahahaha....

tp byk isu tau dlm tue...
bukan hanya focus pd seorang...
tp beberapa org yg terlibat...
kekekeke...

jawab la izzy oii...
oppss~

4:48 pm

 
Blogger fred said...

JLo kew??
aiyoooo pitam!!!

12:42 am

 
Blogger Izuan Kunang-Kunang said...

Tu bukan Jlo nadzeem oi..tui JuBO **larikkkkk!!~~

1:27 am

 
Blogger Frid Firdaus said...

oiii...
izuan yg konon cantek...
mengaku je la yg i nie ada aset serupa jLo...even bahagian tue pon sama cam jLo kan...
kan...
kan...
nie semua jeles je...
nadzeem u will know...

9:18 am

 
Blogger Izuan Kunang-Kunang said...

mana update? kata dah update!! TIPOOOOOOO~~~

9:20 am

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home