AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, December 06, 2007

my birthday wishing list

This is my wishing list for my birthday this coming 17 December.

1) from my daddy – seutas jam tangan berbentuk square, yang ada bling-bling…huhuhuhu (kalau mummy nak join skali pon takper)
2) kakak and her BF – perfume lah..korang share erk yeay~ kalau dapat paris Hilton just me yang aku pakai tue lagi bagus…
3) abang aku yang bernama bad – aku nak radio kereta yang baru…yang leh play mp3 dan sebagainya
4) izuan – aku nak hair dryer berkuasa kuda…kau pon tau kan hair dryer aku tue kene spend more than 10 minutes untuk mengeringkan rambut ini…walau rambut aku pendek…

yang nie lak wishing list for my birthday tapi kepada sesiapa yang tak tau nak belikan aku ape:-
1) aku nak kasut untuk cardio yang elok untuk kaki aku jenama nike or adidas
2) dapat jacket zara pon ok gak…
3) aku nak beg kulit yang leh letak notebook, organizer, dan sebagainya…aritue adalah tgk kat leather house…ada satu beg tue aku suka sangat…
4) sport rim kete yang baru…sebab cam da bosan ngan rim yang ada skang nie…kilat sangat…
5) nak cat kereta color pink or purple…bleh??
6) Aku nak camera (digicam ke, webcam ke, Polaroid pon ok gak…tapi kalo digicam tue kene la yang ada image stability…baru cantik pic yg aku amek nanti…)

Ntah ape lagi erk…aku pon da lupa…takper nanti aku update ape lg…

Tapi aku harap ada orang bagi aku jambangan bunga yang aku suka…bunga yang penuh makna dalam hidup aku…aku tak nak ckp bunga apa…tapi aku bagi hint…bunga itu membawa makna…’u make my life more sweeter…’

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yes...according to ur besday list.. u're HIGH MAINTENANCE!titik


*bimbo*

1:28 am

 
Blogger Frid Firdaus said...

so what???
kalo setakat ckp jer...
tapi adiah tara...
semua org leh buatkan...
*matilah EMO...

1:41 am

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home