AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, August 16, 2007

MMU 8th Convocation 2007

bengong tol la pc nie....buat sakit hati aku tol...penat je aku karang pepanjang tetibe hang lak...ish...*(*#)@*#)!*....(oppss tak baik ckp tak senonoh....behave yourself)....so aku malas nak karang lagi...haiihhh...
*********************************************
anyway aku br pas convo sabtu lepas...aku pon da takde mood nak citer pepanjang...just nak wish congratulations to all MMU graduates....and also to me...im proud of myself...thanks to all my friends yang byk membantu and i proud of u guys too...thank u so much...especially...lissa, nadia, ryna, shah, foo, azie dan ramai lagi....even aku sedih sebab ramai org yg aku sayang tak dpt dtg...but dengan adanya mama and daddy serta kwn2 aku baik aku like syakil, syafiq, kai, alia and deena buat aku ceria that day....and ape yg mengejutkan aku bila fir dari JB trn bagi aku a bouquet of blue roses ngan tiny lil teddy bear buat aku lg happy....and love mama and daddy for da pink roses bouquet...they knows my fav...and to alissa thanks for da rose...love it...tp...aku tunggu org bg orkid kat aku...aku nak tgk sape yg paham ape yg aku rasa....
************************************************
oklah korang tgk la pic nie...malas nak taip bebyk...sakit da tangan aku...tp hati aku lagi sakit...sebab hilang semua yg aku karang...cam hampeh....
enjoy~~


bouquet from mama and daddy

mug from dzuita


rose from alissa



me and lissa -yeay~



me and fa

me, syakil, kai, nadia, alissa, syafiq and alia

syakil, mama, me and syafiq

me and my twins

mama, me and daddy
syakil, qilla, lissa, nadia, me, syafiq and kaibouquet from fir clip
ada lagi pic yg aku tak upload kat sini lg....nanti aku upload lg....tunggu pic dr lissa lak...

1 Comments:

Blogger msazyla said...

Dude! Congrats!!

9:35 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home