AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Saturday, September 02, 2006

waktu paling sukar....

sejak 25 ogos 2006 sehingga hari ini 1 sept...aku hadapi byk tekanan mental dan fizikal...aku rase bebtol tetekan seminggu nie...macam-macam yang berlaku...

kekdg aku sendiri da tak mampu nak buat ape...bila malam yang aku mampu hanya lah menangis....

ntah la...semua yang melibat kan kehidupan aku...

cinta la...perhubungan la...persahabatan la...kerjaya la...pelajaran la...even family pon...

sampai pernah aku collapse sebab terlalu tertekan dengan keadaan ini...

effect sampai sekarang terhadap kesihatan aku...aku cpt sakit kepala dan aku mudah rase nak muntah....

ntah la aku pon tak tau sampai bile aku harus hadapi semua ini...aku redha dan pasrah....

tp thanks to abg sebab sentiasa beri sokongan pada aku even die pon tertekan dgn ape yg belaku...

i dont blame anyone dalam setiap masalah aku...

memasing da besar...dah dewasa...fikir la sendiri mana yang terbaik utk korang...

tp paling aku lebih rase tertekan bila kerja aku dtg mendadak...semua submission pada hari yang sama....dan membuat kan aku lebih rase nak gila...

namun aku kene kuat gak utk hadapi ini semua....

tp aku rase bersalah sgt pada rina dan nadia....

aku menangis lepas nadia call aku semalam....

aku rase bersalah sebab aku, rina and nadia plan psl semalam da lame...dan tetiba aku tak leh nak pg sebab takde transport....

yg buat aku sedih...nadia yang tiada talian darah dan hanya teman baik aku sanggup nak tolong aku...tp org yg ada pertalian darah dengar perkataan tolong tue pon da buat die rase menyampah....aku tak paham ape yg ada dalam otak die...sikap telalu penting kan diri die buat aku hilang rase hormat aku pada die...biar lah ape org nak ckp...aku lagi hormat org lain dr die...

im so sorry nadia and rina...aku tak beniat nak buat korang cam semalam...

i tak nak susah kan u nadia...bukan i tak nak ckp ngan u ape prob i...tp i tak nak susah kan u....

im so sorry....i owe u guys...i promise next time...i akan usaha juga kalo i tak mampu....just for u two...

tp aku rase puas hati time merdeka eve...sebab unplanned event and i as a leader menjadi juga bile sumer turned up mlm tue...tgk show bebdk siara kat sunway lagoon..

anyway thanks to my dad coz bg tiket-tiket tue....and mlm tue memang enjoy...tp aku sedih sebab abg sedih...tp takper...demi kenkwn...aku tetap happy kan dorang....

dan hari-hari aku makin happy bile abg hadir dlm hidup aku...aku rase tenang dan gembira bila aku bersama dia....dia tau how to treat me...and die tau camner nak amek hati aku...thanks to abg...

tetiba time ngah update blog nie kan aku terindu lak kat frida...wanita yang sentiasa ada bersama aku dulu...dan kini die tetap ada dalam hati dan ingatan aku....miss u so much frida....

aku nak cuba lupa kan apa yg berlaku keatas aku... dan aku cuba bina hidup baru aku ngan org tersayang...biar lah apa yang berlaku menjadi kenangan....

utk dia aku doakan kebahagian kau...jangan ikut perasaan...aku tak mampu tipu diri aku...

dan utk eiz....terima kasih atas segalanya...dari yang baik yang awk selalu lakukan pd saya ke perkara bohong yang awk lakukan pd saya... i dont give a damn....all da best to u....

utk afi...thanks jg coz bukak mata frid utk tgk apa yg ada dpn mata frid nie....

utk nadia and rina...im so sorry...i love u guys so much...

utk naem....langit tak sentiasa cerah...awan sentiasa berarak...cahaya sentiasa tembus debu-debu...aku harap ko paham maksud aku.... ;)

dan utk semua....aku doakan semoga berbahagia dan berjaya...

sebelum terlupa....thanks to wan hafiz....sebab die still ingat kat aku...thanks bro....

cheers~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home