AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, July 25, 2006

ahad lepas adalah hari resepsi perkahwinan abg aku kat kl...kitorang buat kat dewan sri delima, kepong...most parts of the program aku yang handle including susunan meja sampai la ke aturcara dan protocol of the reception...

ade la pengalaman handle perkahwinan...dan jadi wedding cordinator nie penat gak la...tp aku enjoy sesgt...rasa cam nak jd wedding planner and cordinator lak nanti...

ermm....ramai gak la yang dtg...almost 1600 tetamu yg dtg nonstop dan dewan sentiasa penuh...tp alhamdulillah semua berjalan lancar dan takde yg menunggu utk layanan...

aku puas hati lah dengan perkahwinan nie...sebab sumer aku rancang menjadi kenyataan dan memang grand la dari perkahwinan sedara mara aku sebelum nie....even yang handle hanya family aku sahaja...

abg ngan kakak ipar aku pakai songket putih + perak....
so family aku pakai silver, putih and maroon....
memang color tue pilihan utama....

then tetamu dpt la bunga telur as a gift from us....
ada yang dpt jelly besar with sapu tangan and flower...
bdk2 kecik dpt lolipop...byk gak la....

ermm kire happening la majlis tue...

dan aku happy sebab kwn2 aku dtg...

thanx to....
- lola, ros, yoga, cik kem, ruzz and my twin fiq....
- pinky, kas, zurin, ayie, joe, sue and ezy....
- katak, sara, one more girl tue lupe name die, maybe sister si sara kot and yus (ex)....
- my lovely sharina and lisa, and her sister....

ada gak la bebdk mmu yg dtg...ngan family dorang sebab ada kaitan ngan parent aku gak la....

ok la aku nak share pic...






nie time berarak luar dewan....
















nie kat dalam dewan...













time kat atas pelamin...










ade flower girls rupenye....huhuh.....















nie ngah upacara potong kek....













picture lain-lain aku akan upload kemudian....byk lagi...tp network mlm nie bengong sket....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home