AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, July 06, 2006

thanks fhan and afi

semalam aku happy sangat...kan post aku before this aku ckp aku rindu kan fhan kan....semalam dia ajak jumpe...dan dia amek aku kat kl sentral....aku happy sangat.....sesangat happy...aku rindu die sangat.....

fhan merupakan manusia yang da tolong aku time show dulu....dan dia juga yang byk bg nasihat kat aku....contoh nya....jangan bawak kete lelaju...belaja leklok....jangan nakal....and many more...

kitorang makan kat kg baru....dia order utk aku byk tue.....aku da la tak kuat makan sangat...terpaksa la abes kan....

byk la yang kitorang borak kan...sebab lame tak jumpe kan....

then die anta aku balik umah.....ermmmm tp dalam masa terdekat maybe kitorang tak jumpe....sebab exam dia da nak dekat...so aku tak nak kacau die study...lagi pun aku bz giler ngan keje-keje aku.....thanks to you....i akan ingat ayat u yg u ckp kat i sampai bebile....

then balik umah....aku buang air...then terus kuar...nak g jumpe afi....ingat nak singgah umah zuren tp tak sempat....aku kuar pon da lambat....

aku jumpe afi kat leisure mall....memula nak lepak mcd...tp sebab aku lambat.....kitorang makan kat tpt yg kitorang lepak ngan lan dulu....aku pon teman kan die makan kat saner...sebab aku da makan...then kawan dia dtg lak...si amer which is amer nie kenal ngan cno...kenal ejan... dan ramai lagi....ermmm...bahaya tul hidup nie....dala ramai stalker....kenal laks org yg kenal ramai yg aku kenal....uhuhuhuh...

then borak la sampai kol 1130....then aku anta die balik cheras bt9.....thanks to afi......

tp memang aku happy....sebab aku dpt jumpe fhan....dan aku dpt jumpe afi...2 manusia yang aku sayang sesgt....EVEN DALAM KONTEKS APE PON....

SAYANG TUE SUBJEKTIF.....

terpulang lah org nak fikir ape.....yang aku tau aku sayang dorang....

love you and miss you.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home