AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, July 13, 2006

u light my life..

ermm setelah byk perkara yang menyakit kan aku berlaku dalam hidup aku kebelakangan ini....aku harap kebahagian yang aku alami sekarang ini berkekalan selamanya....

memang aku terluka dahulu...dan aku tau di masih rasa sakit nya....aku buka hati aku utk dia...dan aku harap dia buka cinta dia utk aku...

aku sayang kan dia...walau awal bagi aku...cuma aku yakin pada dia....

aku nak lupa segala yang lama....aku nak mula hidup baru aku...jauh dari segala yang merunsingkan aku....hanya aku ngan dia....

aku happy semalam sebab da lama nak jumpe dia....tp semalam adalah hari yg kami tunggu-tunggu kan....biar aku letih...for you i will....biar la lambat...asal dia selamat...

tgk citer superman ngan dia...huhuh....best sgt...lepak kat mcd lama gila...sampai mcd tutup...then pindah mcd atas....huhuhu....byk yang aku ngan dia bual kan....

aku sanggup buat apa yang aku mampu utk bersama ngan dia....aku ske spent time ngan dia....aku rasa tenang dan happy....dia lah yang menerang kan hari aku....

bila dia diam muka dia comel la...bila dia senyum makin sweet...bila dia cakap semakin indah aku pandang....eerrmmm..

di hati aku ada dia....

thanks awk....

actually semalam shah ngan bebudak siarra ada buat show ngan v.e kat angkasapuri...rakaman tuk zoom-in...suppose aku pergi tp sebab aku nak jumpe dia....aku cancel pergi...so yang pergi ryna, nadia , lissa and maybe din pon ade, pacak and many more....

ryna majuk ngan aku ari nie sebab sepatut nya kitorang g potong rambut ari nie...tp aku terpaksa cancel sebab mama ngan barang ada dlm kete aku...so terpaksa la balik awl...itu pon tak sampai awl sebab anta shah kat pelita bangsar dan lepak sana jap ngan amer and kawan dia....

ermm...balik umah takde ape nak wat...byk keje tp malas nak wat lg....sebab asyik ingat ngan dia jerk....ermm mana la dia nie....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home