AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Monday, August 14, 2006

it's a life...

thanks to afi and ameer sebab teman kan aku semalam (sabtu) g dinner and clubbing...ye la skang nie ape2 aku nak wat da kembali cam biase...so adik-adik aku nie jerk la yg teman kan aku skang nie...and tak lupe bebdk xtra-ordinary yg tak kesah aku join dorang semalam...

kesian kat afi and ameer coz dedemam pon still g sane utk gath dorang ngan sorang bdk grup xtra yang nak balik melaka soon...

selama nie ameer tak tau yang aku ngan cno...then semalam die br tau....so die ade la citer psl tue kat aku...terharu la....tp still buat aku sedih gak la.....

dan semalam jugak aku jumpe lan, yus, katak and kenkwn dorang yg br balik glow....
rindu arr ngan dorang tue...lame gak tak jumpe...last jumpe time abg aku kawen...

tp yg penting skang nie aku dgr ex aku tue da clash ngan buah hati die....ermmm....
(paham-paham sendiri la erkk)

and semalam zam call aku....ya ampun memang rindu giler....lame gile tak dgr citer dr die....
ermm lame tak tgk wayang ngan die....

tghari nie (ahad) aku dapat berita yang tak tau la samada mengejut kan aku atau tak...seorang mamat yang telah terbocor atau lebih paham kan terbukak cerita psl budak tue yg telah curang...aku sentap tp aku tak heran sebenarnyerk...cume aku tension sebab aku cam leh byg kan keadaan itu depan mate aku...choyy sgt kan...huhuhu....

ermm...dalam ape yang berlaku skang nie...aku bagi 2 minggu jer utk apa-apa yang mungkin berlaku...selepas 2 minggu kata putus akan aku buat...wahhh da cam citer two weeks notice laks...
huhuhu....

tapi hidup aku tetap aku terus kan cam biase...

ermm...ari nie aku g tgk mentor kat alam sentral shah alam...bukan pasal minat kat protege or mentor nye...tp sebab grup siarra buat performance ngan nieyl...so aku, rina, nadia and hania g support siarra terutamanya shah la kan...performance dorang gempak arr...

da lama gak la aku tak makan kat nathan's restaurant kat puchong...so dpt gak la makan kat sane...sedap gak...

huhuhu.....

aku enjoy segt ari nie...dan buat hilang segala masalah aku....

sok class da start...hope everything will be fine...

nite....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home