AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Tuesday, August 22, 2006

day by day...

ermm....

aku baru terasa free skang...sebab midterm test da abes...

tue yg buat aku tak selalu update sebab study and bz ngan hal hal lain...

aku happy sgt weekend nie...sebab hidup aku da diceria kan dengan mereka-mereka yang happening dan nice...

thanks to bebdk xtra coz sudi hang out ngan aku...

thanks to AFI sebab kenal kan ngan AMER dan thanks to AMER coz kenal kan ngan bebdk xtra...

aku lepak jerk kat klcc tue...ngan bebdk nie best tau....

tp yg paling best...ngah dok lepak sekalik aku terjumpe usop....ya ampun lama da aku arrange nak jumpe die tp asyik cancel jerk tau...@ last terjumpe gak kat klcc....ermm ape lagi borak la...rancak nyerk borak...br aku perasan aku da berdiri lebih dr 2 jam sebab borak ngan die...perasan pon sebab adek tegur tak nak duduk ker...huhuhu....thanks usop...luv ya buddy...

then mlm tue aku lepak ngan someone important in my life....lepak kat pelita bangsar....g sana dlm kol 1230...then borak nyerk borak tak tgk jam...then tgk da kol 430 pg... OMG lame btol lepak dan borak...then balik sampai kat parking umah aku....bukan balik terus...sambung borak lg ngan die sampai azan subuh...then die balik umah die naik skuter dan aku naik umah....
serius 6 jam borak...aku happy sangat time tue....thanks comot....

then ahad juga adalah hari bermakna buat aku....aku nak simpan sorang...tak nak citer...bwekk....

ari nie aku br pas midterm test paper marketing research...ermm br start study mlm semalam...then cam tak prepare...tp aku rase aku da buat yg terbaik...

then g celebrate besday nadia kat mcd equine park....

BIRTHDAY SHOUTOUT to...

- NADIA n her twin TASSHA....
- LU VIN

may God bless u....aku doakan korang berjaya dan panjang umur.....love ya all....mwah mwah....

NADIA, u always in my heart...love ya girl....

comot jgn nenakal....

eone...someone that i never forget...

amer dont give up....

diana...ur hair make u cute....

and to all my frens...thanks for the support...i really appreciate it... love ya all.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home