AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, July 12, 2006

5 days of my life....

ermm da dekat 5 hari aku tak update...

sebab aku g JB kan dr ari jumaat sampai ahad...then isnin aku kelas pack giler....

best sempat la aku singgah kampung kat punggur...ermm lama tak balik kampung actually...best gak la....

then sabtu pepagi tue aku da gerak ke JB...ikut jalan lame lak tue g JB...aku drive....first time beb aku buat camtuh...gamble habes....kat JB memang aku jerk la yg drive....

aku bermalam kat hotel sri malaysia....sebab dekat ngan dewan jubli intan tue...2nd cousin aku kawen malam tue....memang grand la kawen die...tp satu jerk la yg tak grand...meja makan die cam kat dewan makan....perkahwinan yg penuh dengan protokol....nak makan kene tunggu pengantin start makan....siap ade tarian sumer...meriah...pelamin takyah citer la....dah cam singgah sana diraja....kelesss....

then ahad tue before balik kl...singgah la kat danga bay....then g umah sedara mara kat sana....

rupe nyer aku ade ramai sedara mara kat singapore....besar gak la famili aku nie...

then balik kl...serius aku bwk laju jerk...sebab nak cpt sampai kl...tp apakan daya laju mane pon asyik menyinggah jerk...bile la nak sampai....sebab sakit perut...masuk angin....makan lambat pg tue....ermm....

then monday aku g kelas....yg best nyerk hampir semua bebdk dlm kelas tue tido....memasing tak ckp tido tgk final world cup....tp aku tak ckp tido sebab letih drive dr JB.....hhuhuh...tp kelas ptg tue aku tak pg...kelas IM...sebab nak g shopping kat midvalley ngan naem....lagi pon aku ngantuk la...sure aku tido nyerk.....

best nyerk...aku dpt leather shoe...black color...jename dr.cardin....buat hantaran tuk abg aku nanti...tp at last kakak ipar aku lak suke...and suro abg aku bayar kat aku...leh la aku beli kasut i=am tue...cantik tau...

then aku dpt jean kat MELL'S...aku nie hantu mell kot....suke sgt beli brg kat mell...bkn ape ingat nak beli kat zara...tp patent yg aku nak takde...byk patent yg aku tak leh nak pakai dan yg aku da ada....

ermm tinggal aku nak bali...kemeja, parfume and beg....huhuhuh....

ari nie selasa...aku drive dr kl nak g kelas....kete buat prob time kat selekoh cyberjaya..tension tol....

pedal minyak tak nak release....mengaum jerk la enjin tue....aku stop...mati kan enjin...pam pam pedal minyak tue...then ok....

rindu kat haikal....

ermmm...aku br balik jumpe eiz...ntah la...perbualan aku ngan die hari ini cam aku adalah gina dlm cite aku t'lah jatuh cinta...like he said....sebab ape aku ckp ade sound jahat sket...tp time lan call aku...die tetibe berubah....marah kot kat aku...ishh da tua-tua pon nak marah ke....

tak sabar nak jumpe haikal....

then afi lak sentap ngan aku kot...ye la aku gak salah...salah ckp kat die...tp betol ape yg aku ckp...ermm...takper la...aku bg die mase nak cool...

tp besyukur sebab lan kol aku....lame tak borak ngan die....huhuhu....die eksiden...tak nak citer kat aku pon...sedih nyerk...

ermm...where's my haikal....

aku nak shopping lagi...yeay~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home