AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Thursday, August 17, 2006

at last....

aku rase tak perlu la aku tunggu selama 2 minggu...

keputusan da dibuat...kata putus da di beri hari ini...segalanya telah berakhir....

tp yang penting kami tetap kawan...dan aku ikhlas berkawan ngan dia....

ermm hari nie tak byk yg best...sebab aku tak kemana pon...dok bilik bace notes jerk...ye la kelas cancel...so dok bilik jerk la...

then aku g exam...ya ampun susah gak la paper CB nie...tension gak aku...main taram jerk jwb...bak kate bebdk nie...alaa bdk marketing...its easy meh...yeah rite....

then ari nie aku call yus...sajr nak tanyer khabar...ye la nak amek hati die skang...hhuhuhu....

thanks to ahmad sebab ko layan aku ari nie....

dan semalam aku borak ngan ejai setelah lama tak borak ngan die..sebab die da lame tak online...

yang buat aku makin sedih aku ngan eiz pon da putus kawan rase nyer...itu yg die mintak..atas alasan dunia aku ngan dia berbeza...tp aku still tak paham...dan aku anggap sebagai alasan tak berkawan ngan aku...and i don't give a damn...again...

special thanks to my bro AFI...sebab bg aku support utk terus kan hidup aku...dan dia di hati aku sampai bebile....love u bro...

thanks to nadia and ryna coz paham keadaan dan chill kan aku...aku sayang kamu berdua....

happy birthday CUIN......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home