AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, July 19, 2006

selamat pengantin baru untuk abang aku tersayang...

ari ahad lepas abang aku kahwin...akad nikah kat umah keluarga pihak pompan kat melaka...
ermm aku sebagai assistant abang aku...aku lah bertanggung jawab dalam menyediakan dan menyiapkan kelengakapan dia sumer...

hantaran sumer aku ngan kakak aku uruskan...kitorang yang decorate everyhting....

baju pengantin plak design by my sister in law...baju tue 100% buat sendiri....termasuk lah manik-manik tue sumer...memang cantik dr asal nya....puas hati lah aku tgk....

ermm kitorang dr kl kol 730pg...dr umah aku pon only family aku jerk...yg lelain tunggu kat melaka...

plan asal 23 buah kete yang ikut...tp yg hadir hanya 20 kete...tp still ramai...sebab yg dtg sumer kete bebesar bwk family sumer....

then sampai sana agak lambat sebab tunggu sedara mara sumer...then aku siap kan abg aku ngan baju akad nikah sumer...pakai serba kelabu ngan silver...

then pas nikah siap kan abg aku plak ngan baju sanding...kami pilih color biru which is my bro nyerk fav color and pink my sister in law nyerk fav color....memang match color tue...

tp ade prob...dorang kate ada mak andam tuk abg aku...sekali takde...so terpaksa la suro cousin aku which is makeup artis yg biasa makeup utk shooting jer...and my sis bwk brg makeup die...so pakai la brg dorang...aksesori laks prob....pakai rantai my sis yg besar tue...then mak andam yg makeup kan my sister in law pon dtg anta rantai berlian tue...

then sanding pon cam biase cam org kawen sumer la...

malas nak citer lagi...tp minggu nie...hari ahad nie kat pihak aku lak...aku jd wedding coordinator and planner...so bz la sket....tp aku still sempat jumpe 'kambing tersayang'....

nie aku nak share pic.....













my bro time akad nikah....











hantaran yang aku ngan kakak aku buat (theme - garden)














aku ngan cousin aku ngah siap kan my bro....












nie time berarak...perasan tak my sister in law tinggi dr org lain...huhuh....
















time ngah sanding...










time potong kek

nie la aku setelah letih menjadi pembantu pengantin...haaiiihhh...

ermm aku tak sabar nak tunggu yang kat kl nie nyerk...sebab aku yang handle sumer sekalik...dan aku akan jd kordinator perkahwinan kat sini....penuh ngan protokol...harap sumer berjalan lancar...nanti aku share pic kat sini lak....

miss my kambing (wangi tau die) :P...love you my k....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home