AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Sunday, September 17, 2006

hypertension


bukan mudah jadi aku...
takut luka kan hati semua...
namun aku pasti ada yang terluka...
tapi dimana daya...
menangis hati tak siapa tahu...
inilah pada ku setia...
walau jauh ku pergi...
gembira atau merintih....
kau tetap bersama disini...
sahabat serta kekasih...
setia ku tetap berdiri...
teguh pada satu prinsip...
selamanya mungkin...
aku sentiasa bersama harungi...
namun kenapa mesti aku...
berada dalam keadaan indah di depan...
tercemar di belakang...
sungguh pun patung-patung itu...
mahupun topeng-topeng itu menari, melangkah dan bertutur...
semua itu palsu...
hanya demi tatapan mata ku...
sungguh hina semua ini...
tanpa aku sedari...
segalanya berlaku tanpa fikir rasa perih...
tiada lagi tangisan...
hanya yang hadir jeritan perasaan...
mencari segenap harapan...
siapa diri ini...
kenapa diri ini...
bagai ku mahu pergi...
dan takkan kembali...
ku tak mampu kembali...
tiada perasaan dan hati...
bagai daun gugur rebah...
dengan keadaan yang jauh dr sangkaan...
tiada teman...
biar bersendirian...
harungi setiap waktu ku...
ingatan ku...
dan kenangan ku...
rebah dimamah waktu...
entah la...aku rase tak tenteram sangat...kenapa semua terbongkar sekarang...dan kenape mesti aku...aku rase hina sgt...sungguh aku tak mampu nak harungi ini semua...
br aku sedar topeng-topeng hidup di dunia aku...apa salah aku...aku dosa aku pada kalian semua...sampai ini aku terima....
mungkin sebab aku takde perasaan aku marah...pijak la korang...pijak la diri aku nie...itu yg buat korang puas kan...jatuh kan aku dari belakang...sungguh pengecut manusia-manusia serupa kalian...hanya tahu perang belakang...sungguh tak aku sangka...
pergi la korang semua dr hidup aku...jika hanya tahu guna kan aku sebagai kawan bila dpn aku...musuh korang bila belakang aku...PERGIIIIII!!!!!!...aku benci semua ini....
dalam keadaan ini...aku perlu kan kau...namun...aku tetap sendiri...meniti hari-hari ini...
aku admit..memang salah aku...terlalu penting kn yg lain dr kau...tp jujur aku pada kau...dgn siapa...dan dimana...cuma aku salah sebab tak terang kan pd mula...aku hilang alasan sekarang nie...aku terima semua nya...biar lah mati segala dlm hidup aku...aku pasrah...
aku hanya manusia biase...aku tak mampu puas kan semua...tp aku tetap amek risiko utk puas kan semua...biar lah pd akhirnya aku yg terima padahnya...tp demi setia aku pada semua...aku tetap usaha kan ape yg termampu...mungkin aku melampau batas aku...hanya utk semua...bukan utk aku sorang....aku terlalu jg hati manusia lain...sebab aku takut aku luka kan semua org...aku nie bodoh dalam hal nie...ntah la...
bukan senang jd aku...hadapi semua ini sendiri...tapi aku hargai kawan-kawan aku yg paham siapa aku...dan tahu apa yang aku lakukan...dan aku percaya mereka...
memang la....semua nie buat aku tertekan...
terima kasih semua...
atas jasa dan keperihan yang aku rasa kan selama ini...
to my LOVELY DADDY...HAPPY BIRTHDAY...i love u daddy....im sorry kalo org buat ayah kecik hati...im so sorry...u r da best...mwah mwah!!
AAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku tak sanggup....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home