AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, September 13, 2006

happy vs sad


ya ampun...susah nyerk aku nak update blog nie...bkn ape...kekdg tue nak update...page blogger nie tak leh nak bukak...aku pon tak paham la..

lets proceed to my life...

ermm...since ape yg berlaku keatas aku yang byk menduga dan menguji aku...aku mula rase lebih menghargai siapa diri aku, menghargai orang yg berhak dan orang sekeliling aku... dan dengan ape yg telah aku lalui..kini aku mula hidup aku yang baru...

tapi yang tak berubah adalah....kerja-kerja aku yang makin bertambah banyak...sampai tido pon tak tentu arah...makan pon ikut keadaan dan byk lagi la... sakit tue takyah la citer...memang selalu gak la sakit...tp aku malas sgt nak layan....

aku kan selalu sakit kepale...and then dulu aku selalu sgt makan panadol...sampai kenkwn aku force me to stop makan panadol...actually aku tak tau lak yg aku addicted to panadol....sampai mama pon ckp camtuh...and for now on aku memang tak sentuh panadol langsung...kire clean la...

to
nadia and rina...im sorry again...coz tak dpt follow u that nite...ada perkara yang tak dpt dielakkan la...kalo tak sure i da follow...

sabtu lepas aku happy gile...when my buddies yg da lame tak jumpe which is naem, raff, fitri and nashriq termasuk shah (even hari-hari aku jumpe) kitorang berjumpe setelah lebih 2 bulan rase nyerk tak jumpe....then that nite juga membuat aku rase happy bile eone, sue, K, shafiq dan kenkwn dorang join gak mlm tue...and aku terasa cam leader lak bile aku yang bwk masuk dorang ke orange...mane tak nyerk...aku dpt kan pass masuk utk 15 org...ramai giler...cam nak wat kenduri laks kat sane....ape yg lagi best biler aku terjumpe...i mean teserempak ngan charles which he is my ex nyerk bestfren and housemate....tp aku tersentap kejap bile die ckp psl cno...dan sampai sekarang aku terfikir psl hal tue...ermm.....



dalam aku happy ada gak aku sedih tau...1st aku sedih sebab aku tak
dpt jumpe pa before die balik melaka...2nd aku sedih bile org tak paham keadaan aku including org paling rapat dengan aku....3rd aku sedih bile ape yang aku buat utk kebaikan org lain tp org tue menanggap aku nak lari dr die...dan last skalik aku sedih sebab aku tak dpt nak anta kain nak buat baju raya utk tahun ni...sebab aku tak sempat nak anta....uuuuwwwaaaa T_T

tak sabar nak tunggu pa balik dis weekend...rindu nyerk....huhuhuhu.....

dalam semua yang berlaku....aku terdetik dengan apa yang terjadi dalam hidup aku....kekdg tue aku terfikir siapa la aku sampai semua ini mesti terjadi...aku hanya insan biase yang tak miliki ape-ape...i'm plain....tp itu lah namanye kehidupan...aku terima segala hakikat dan kenyataan...

tetiba aku teringat kat shuk....kwn yang tahu segala cerita hidup aku nie...lama betul aku tak jumpe die...dan aku sedih gak la...bile die cuti aku ada kelas...bila aku cuti die keje...ermm...insyaAllah ada rezeki jumpe la kite erkk...

ahad lepas...buat kali kedua selepas majlis kawen abg aku...since die konvo dan start keje...aku ngan lola kuar sesama...ngan ros sekalik...teringat time kitorang be3 bersama dulu...memang meriah hidup....aku sayang btol ngan kalian berdua...

anywhere aku nak wat birthday shout out to my beloved twin waheeda...happy 22nd birthday....i miss you so much....

to ziman also...

next week da nak puasa...tak sabar aku nak berpuasa...sebab biase nyerk bulan puase aku lebih tenang dr bulan yg lain...dan aku lebih rase happy....


kangen banget shama pa...kapan loe mau pulang ke KL...


cheers~~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home