AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Friday, June 30, 2006

cinta perlu kan pengorbanan











aku, ryna and lissa







from left: ali, along, nadia and shah

takde dlm pic: tasha, rafiz and din










nie aku nak posted gamba time kat johnny's steam boat...

aku makin tak pasti dengan hidup aku...

bila aku mula rasa happy....ada yang membuat aku rasa sedih....dan sampai aku tak mampu nak menangis bila yang berlaku itu bukan yang seperti yang aku jangkakan....

tapi sebab kau kawan yang aku sayang...kau adalah insan yang paling aku sayang sebagai kawan baik....dan aku tau kehidupan kau yang lalui selama ini...dan demi sayang aku pada kau....aku sanggup....biar lah selamanya aku begini....dan aku harap kau jaga dia sebaiknya...dan juga diri kau....

actually aku agak terkilan...kenape susah nak kau bgtau aku...sedangkan kau tau aku suka org yang berterus terang....mungkin pada ketika aku bersamanya...aku da lukan kan hati kau....dan aku tak berniat...dan aku tak mengetahui apa-apa....biarlah segalanya aku tinggal sebagai kenangan....

tapi aku terasa kenapa aku bodoh sgt....yang hint tue adalah kau....aku tak nak salah kan kau....sebab ini salah kita semua....

tapi mungkin aku sukar menerima cinta lain....hanya pada org yang boleh buka pintu hati aku terima cinta....dan aku nak minta maaf....kalo selama ini aku terlalu rasa obses cinta aku pada dia....

dan aku perlukan masa dan ruang....biar aku hadapi nya sendiri....

dan jika aku da mula....aku kene tamat kan segalanya....dan aku harap kau mengerti....

aku sayangkan kau....kau lah org yg ada bersama aku selama setahun...jatuh bangun aku....dan aku sebagai kawan kau....nak tgk kau bahagia...

terima kasih utk kau....walau berat untuk kau luah kan....walau kau tahu aku akan kecewa....tp kau da lakukan dengan baik....aku doakan kebahagiaan kau...




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home