AKU BUKAN MALAIKAT, AKU BUKAN NABI & AKU BUKAN SYAITAN

Wednesday, July 05, 2006

still in character....

ermm....hari-hari aku lalui baru-baru ini...takde ape yg menarik...except aku jumpe ngan lan ngan dino sabtu malam ngan aku jumpe eiz mlm yg sama....so masalah aku ngan eiz da settle....kitorang cam dulu balik....
then sunday teman mama shopping...ye la aku kan ngah bekerja skang nie kan...so kene la rajin ke sana ke mari....buat slow2 and kecil-kecilan dulu la....memula family mane la tau leh buat sendiri nanti...

then g jumpe shuk ptg ahad tue kat mcd setiawangsa....ye la since die balik bangkok aku tak jumpe die lagi....so die beli kan aku sehelai baju dr sane...cantik...glitter gittew....thanks to shuk...

besday shoutout to my dear EJANZ....hug and kiss for u....

rindu la kat ejan and cepul...mane tak nyerk...da lama giler tak jumpe....kalo dulu hari-hari jumpe...ye la memasing da bz ngan keje memasing....

then aku balik kampus....g kelas....dis week shah demam...last week dean yg demam...next week tak tau la sape lak yg demam...

minggu nie aku rase agak letih la...padahal aku bukan g club cam selalu....tp penat die tue bkn main lagi.....

erm...ada la perkara yang buat aku curious dan buat aku tertanya...tp aku tak nak citer....just aku nak keep it for myself....biar aku simpan sorang...dan kekadang buat aku gelaks jerk....cam dalam drama lak aku rase...

ermm....thanks to rina, nadia and lissa...teman kan aku hari-hari kat sini....bersyukur korang ada...kalo tak sure aku susah nak lalui hidup yg camnie....

da la bilik lambat nak settle...hostel unit nie lambat la nk selesai kan...nak tukar bilik jerk...bkn nak tukar course ke ape ker....ishh.....sabau jerk la....

aku teringat kat fhan tetibe...bile dgr name farhan jerk mesti teringat kat fhan...the guy yg jd partner aku time show dulu....skang die tak lagi belaja kat sini....so lame la tak jumpe ngan die....rindu la kat die...ermm ntah bile leh jumpe die....rindu sangat kat die....

ermm aku tak sabar nak tunggu jumaat nie...nak balik johor then g JB on saturday....yeay~~

ooo yeah...selamat pengantin baru to my neighbour a.k.a. my fren a.k.a. my jr....semoga berpanjangan hendaknya...

aku teringat gak kat cno...ape citer die skang kan...aku try call tp die tak angkat fon...ermm...marah kat aku rase nyerk....ermm...

then aku teringat kat sue and ezy....aku kene jumpe dorang nie before 16th july....ermmm tue pon satu hal ngan ayie tue....nak kene jumpe die tue....

ermm....life aku makin hari makin better....biar lah perasaan nie menangis...tp aku malas nak amek tau....nanti aku yg sakit hati....biar lah ia terpendam dengan luka....

ermm dis month byk yg bakal berlaku...july...maybe bulan yang tak mungkin aku lupakan.....

just wait and see jerk la.....

last but not least.....

people sometimes are like pinocchio life right....

i might be gay but im not a jerk (ryan carnes -desprate housewives) ayat yg tak pernah aku lupe.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home